News

„Być nowoczesnym, to znaczy wyprzedzać swój czas dokładnie o tyle, by mógł on nas wygodnie dogonić”

— Marie Louise Levêque de Vilmorin
środa, 14 lutego, 2018

Inwestycja w lepsze

Jak powszechnie wiadomo, nowy rok to najlepszy czas na wprowadzanie zmian – jednak nie dla tych, którzy pragną być zawsze o krok do przodu. Dlatego firma MetLife już z końcem minionego roku postawiła na odświeżenie swojego logo i wprowadzenie nowego sloganu: „Razem przez życie”. Jaka była w tym nasza rola? Zaktualizowaną identyfikację wizualną przełożyliśmy na […]

Czytaj więcej
czwartek, 8 lutego, 2018

Najlepszego, Ferrari!

W minionym roku Ferrari hucznie świętowało 70-lecie swojej działalności. I my włączyliśmy się w obchody rocznicy, wydając magazyn w znacznej mierze poświęcony historii tej wyjątkowej marki. Na 128 stronach 5. wydania „La Squadry” można przeczytać o współpracy Ferrari i legendarnego projektanta Pininfariny, zobaczyć prezentację kultowego modelu F40, czy poznać sylwetki najważniejszych kierowców F1 zatrudnianych przez […]

Czytaj więcej
czwartek, 1 lutego, 2018

Jubileuszowy blask „neonu”

W 1992 r. w Krakowie powstało niewielkie wydawnictwo zajmujące się opracowywaniem zeszytów ćwiczeń do przedmiotów przyrodniczych. Dziś, po 25 latach działalności, jest ono liderem w swojej branży, a my mieliśmy możliwość wzięcia udziału w podsumowaniu tego okresu. Dla pracowników Nowej Ery – bo o niej mowa – regularnie tworzymy elektroniczny kwartalnik „neon”, jednak taka okazja […]

Czytaj więcej
środa, 29 listopada, 2017

Pomagamy zaspokoić głód zmian w firmie DANONE!

Któż nie kojarzy Małego Głoda? Znany z reklam antybohater stał się już symbolem uczucia, które trzeba szybko zaspokoić. W spółce DANONE, która go stworzyła, jest to paląca potrzeba usprawnień, jaką należy nasycać umiejętną komunikacją z pracownikami. Od sierpnia nasza agencja odgrywa rolę pogromcy tego głoda! Na swoim koncie mamy obecnie dwa cykle infografik stworzonych dla […]

Czytaj więcej
środa, 15 listopada, 2017

Jeszcze więcej dobrego, czyli przedłużamy współpracę z PMPL

We wrześniu ukazał się kolejny – już 13. wydany z naszym udziałem – numer „PMPaczki”, magazynu dla pracowników Philip Morris Polska. Tym samym przypieczętowaliśmy przedłużenie naszej współpracy z tą firmą na kolejne miesiące. Głównym tematem tego wydania był IQOS, czyli pierwszy bezdymny produkt, wprowadzony na polski rynek przez PMI oraz wszystko to, co dotyczy związanych […]

Czytaj więcej
poniedziałek, 6 listopada, 2017

Śląskie wyzwanie

Po sukcesie ubiegłorocznego 5. Rajdu Mikołowsko-Żorskiego, którego byliśmy współorganizatorami, w tym roku podjęliśmy się nowego, większego wyzwania. Razem z Automobilklubem Ziemi Tyskiej sprowadziliśmy na Śląsk rajdowe mistrzostwa Polski! Prace na tym projektem trwały niemal rok, jego skala była więc ogromna. Z naszego studia wyszła cała oprawa graficzna imprezy – począwszy od logotypu, poprzez identyfikację wizualną, […]

Czytaj więcej
wtorek, 10 października, 2017

Łapiemy ostrość dla Vision Express

W sierpniu nawiązaliśmy współpracę z jedną z największych sieci salonów optycznych w Polsce – Vision Express. Dla pracowników firmy przygotowaliśmy broszurę, która w niewielkim formacie mieści najistotniejsze informacje dotyczące programu rozwoju ścieżki kariery. Na publikację składa się kilka przejrzystych infografik krok po kroku opisujących poszczególne szczeble drabiny zawodowej: od doradcy klienta, aż po dyrektora sprzedaży. […]

Czytaj więcej
Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.