Archive: News - Time4

News

„Być nowoczesnym, to znaczy wyprzedzać swój czas dokładnie o tyle, by mógł on nas wygodnie dogonić”

— Marie Louise Levêque de Vilmorin
piątek, 20 kwietnia, 2018

PPT mówimy „nie”!

Przygotowana w PowerPoint prezentacja to chyba najczęściej wykorzystywane narzędzie komunikacji firmowej. Ale czy najskuteczniejsze? Z tym bywa różnie. Ponadgodzinne wystąpienia przeważnie odbieramy jako nudne i mało co z nich wynosimy. Dlatego osoby rozpoczynające karierę w firmie Carrefour Polska mogą poznać swoje nowe środowisko pracy z krótkiego, kilkunastominutowego materiału wideo łączącego tradycyjny film z wykonaną w […]

Czytaj więcej
środa, 11 kwietnia, 2018

Zmieniamy świat… „Świat PZU”

W marcu przeprowadziliśmy lifting szaty graficznej „Świata PZU” – kwartalnika, który wydajemy dla pracowników firmy. Idąc w kierunku minimalizmu, m.in. ograniczyliśmy liczbę stosowanych wcześniej środków graficznych dla tych samych elementów tekstowych (np. ramek z wypowiedziami), uporządkowaliśmy układ szpalt i zastosowaliśmy lżejszą kolorystykę w aplach, dzięki czemu układ całego magazynu jest bardziej harmonijny, czytelny i spójny […]

Czytaj więcej
piątek, 6 kwietnia, 2018

W młodym ciele… zdrowy potencjał

Targi pracy i praktyk Absolvent Talent Days to dla pracodawców nie lada szansa na wyłowienie młodych talentów, które wzmocnią szeregi ich firm. Tylko jak tu się wyróżnić na tle 700 innych wystawców? Dział HR w Roche miał pewien pomysł, a o jego urzeczywistnienie zgłosił się do nas. Wykonaliśmy atrakcyjne i przejrzyste ulotki, plakaty oraz roll-upy, […]

Czytaj więcej
środa, 4 kwietnia, 2018

Przewodnik w transporcie i po transporcie

„Forward Thinking” to tytuł daleki od marketingowych publikacji, jakich pełno na rynku. To wypełniona po brzegi fachowymi opiniami i analizami skarbnica wiedzy, której próżno szukać w książkach czy nawet na branżowych portalach, a każdy numer newslettera utwierdza jego czytelników – kluczowych klientów przewoźnika – w tym przekonaniu. Co znajdziemy w ostatnim wydaniu? Na początek coś […]

Czytaj więcej
piątek, 30 marca, 2018

Godomy, jak jeździć trza

Co zrobić, by zasady bezpiecznej jazdy samochodem przyciągnęły uwagę pracowników flotowych? „Zapnij pasy” brzmi prozaicznie, ale w gwarze ludowej to już zupełnie inna historia… Idąc tym tropem, do naszej półrocznej kampanii „9 Złotych Zasad” („9 Golden Rules”), zrealizowanej we współpracy z firmą Philip Morris, zaprosiliśmy dr. hab. Kazimierza Sikorę z Uniwersytetu Jagiellońskiego, który sprawił, że […]

Czytaj więcej
czwartek, 15 marca, 2018

Nie taka kontrola straszna

W jaki sposób przekonać pracowników do tego, że regularne sprawdzanie funkcjonowania poszczególnych procesów firmy może mieć znamienny wpływ na jej pozycję rynkową? W przygotowanej przez nas animacji „Is Controls?” dla załogi Philipa Morrisa udowadniamy, że mechanizmy kontroli wewnętrznej pozwalają przewidywać i szybko reagować na pojawiające się zagrożenia, co dla organizacji o międzynarodowym zasięgu ma niebagatelne […]

Czytaj więcej
środa, 14 marca, 2018

Urodzinowe szaty „Karfusia”

Jak najlepiej świętować 20. urodziny? Hucznie i wspólnie! Tak cały rok 2017 upłynął pracownikom Carrefour Polska. Z tej okazji odbyła się uroczysta gala, jak Polska długa i szeroka organizowano spotkania integracyjne oraz inne eventy, a zarówno najstarszym stażem, jak i tym najbardziej nietuzinkowym osobowościom wręczono nagrody – tym ostatnim w konkursie Talenty. Relacji z tych […]

Czytaj więcej
Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.