Jak powszechnie wiadomo, nowy rok to najlepszy czas na wprowadzanie zmian – jednak nie dla tych, którzy pragną być zawsze o krok do przodu. Dlatego firma MetLife już z końcem minionego roku postawiła na odświeżenie swojego logo i wprowadzenie nowego sloganu: „Razem przez życie”. Jaka była w tym nasza rola? Zaktualizowaną identyfikację wizualną przełożyliśmy na wydawany przez nas newsletter dla kluczowych klientów, opracowując dla niego niemal zupełnie odmienny layout. Teraz jego szata graficzna mieni się odcieniami zieleni, błękitu czy delikatnej szarości, a całość – z czytelnymi aplami i paskiem menu górnego na czele – jest bardziej przejrzysta. „Wiadomości inwestycyjne” po refreshu to wysublimowany e-kwartalnik, który nie przekreśla jednak zupełnie swojego dotychczasowego dorobku: sposób nawigacji, wykresy i odnośniki do dodatkowych informacji pozostały bez zmian, bo przecież, po co zmieniać coś, co wciąż jest atrakcyjne i świeże? Liczymy na to, że nasza współpraca z MetLife nadal będzie układała się w ten sposób: zawsze do przodu, mądrze, lecz przede wszystkim razem… oby jak najdłużej.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.