Archive: News - Strona 2 z 10 - Time4

News

„Być nowoczesnym, to znaczy wyprzedzać swój czas dokładnie o tyle, by mógł on nas wygodnie dogonić”

— Marie Louise Levêque de Vilmorin
poniedziałek, 2 lipca, 2018

Wkładamy serce we wkładki

W ostatni weekend czerwca została rozegrana druga edycja Rajdu Śląska – jednej z rund Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Tak jak w 2017 r. byliśmy współorganizatorem tej imprezy. Aby dotrzeć z informacjami na jej temat do jak najszerszego grona kibiców, postanowiliśmy wydać specjalną wkładkę do „Dziennika Zachodniego” – najpopularniejszej gazety codziennej na Śląsku. Dodatek ukazał się […]

Czytaj więcej
wtorek, 19 czerwca, 2018

Z franczyzą za pan brat

Jak zmieścić dziesiątki danych na zaledwie ośmiu stronach? Przede wszystkim należy odpowiednio rozplanować układ treści oraz zadbać o czytelny layout publikacji. Właśnie tak przygotowujemy magazyn dla franczyzobiorców sieci Carrefour Polska pt. „InfoExpress”. To niewielkie czasopismo jest swoistą pigułką zawierającą najważniejsze informacje dla przedsiębiorców prowadzących własne sklepy samoobsługowe Carrefour. Franczyzobiorcy znajdą w nim artykuły na temat […]

Czytaj więcej
wtorek, 12 czerwca, 2018

Rozbiliśmy bank pomysłów

Już po raz piąty mieliśmy przyjemność przygotować dla eurobanku projekt raportu rocznego w formie interaktywnego PDF-a. Tym razem jednak mogliśmy się wykazać na gruncie copywriterskim, bo nasz projekt nie miał być typowym okresowym sprawozdaniem instytucji finansowej, ale publikacją, która w sposób przystępny dla każdego odbiorcy, a jednocześnie oryginalny i intrygujący podsumuje ubiegłoroczną działalność nowoczesnego banku […]

Czytaj więcej
piątek, 25 maja, 2018

Nagrody Power of Content Marketing 2018 są nasze!

Za nami 11. edycja konkursu Power of Content Marketing Awards. Do Warszawy przyjechaliśmy z trzema nominacjami, a wróciliśmy z trzema nagrodami! W torbach przywieźliśmy ze sobą – nomen omen – złotą statuetkę za kampanię „9 Złotych Zasad” dla pracowników Philipa Morrisa, srebrną za kwartalnik „Świat PZU”, a także wyróżnienie dla zeszłorocznego triumfatora – magazynu Ferrari […]

Czytaj więcej
piątek, 20 kwietnia, 2018

PPT mówimy „nie”!

Przygotowana w PowerPoint prezentacja to chyba najczęściej wykorzystywane narzędzie komunikacji firmowej. Ale czy najskuteczniejsze? Z tym bywa różnie. Ponadgodzinne wystąpienia przeważnie odbieramy jako nudne i mało co z nich wynosimy. Dlatego osoby rozpoczynające karierę w firmie Carrefour Polska mogą poznać swoje nowe środowisko pracy z krótkiego, kilkunastominutowego materiału wideo łączącego tradycyjny film z wykonaną w […]

Czytaj więcej
środa, 11 kwietnia, 2018

Zmieniamy świat… „Świat PZU”

W marcu przeprowadziliśmy lifting szaty graficznej „Świata PZU” – kwartalnika, który wydajemy dla pracowników firmy. Idąc w kierunku minimalizmu, m.in. ograniczyliśmy liczbę stosowanych wcześniej środków graficznych dla tych samych elementów tekstowych (np. ramek z wypowiedziami), uporządkowaliśmy układ szpalt i zastosowaliśmy lżejszą kolorystykę w aplach, dzięki czemu układ całego magazynu jest bardziej harmonijny, czytelny i spójny […]

Czytaj więcej
piątek, 6 kwietnia, 2018

W młodym ciele… zdrowy potencjał

Targi pracy i praktyk Absolvent Talent Days to dla pracodawców nie lada szansa na wyłowienie młodych talentów, które wzmocnią szeregi ich firm. Tylko jak tu się wyróżnić na tle 700 innych wystawców? Dział HR w Roche miał pewien pomysł, a o jego urzeczywistnienie zgłosił się do nas. Wykonaliśmy atrakcyjne i przejrzyste ulotki, plakaty oraz roll-upy, […]

Czytaj więcej
Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.