Dla Nowej Ery – największego w Polsce wydawnictwa edukacyjnego wielu serii podręczników szkolnych oraz wydawcy m.in. najstarszego w Europie czasopisma literackiego dla dzieci „Świerszczyk” – stanowimy stałe wsparcie w zakresie przygotowania magazynu dla pracowników „neon”. Ostatnio z naszym udziałem powstały także broszury marketingowe dla nauczycieli oraz „Przewodnik po reformie 2017” przeznaczony dla dyrektorów szkół podstawowych i gimnazjalnych.

Broszury marketingowe dla nauczycieli prezentują i omawiają najważniejsze zmiany w podręcznikach, uwzględniające założenia najnowszej reformy. Wskazują fragmenty z najciekawszymi rozwiązaniami tematycznymi, ikonograficznymi oraz dodatkowymi narzędziami, takimi jak: plakaty, multimedia i plansze. Wszystko po to, by sprawnie przeprowadzić nauczycieli przez nadchodzącą reformę. Łącznie powstało 16 broszur o objętości od 20 do 24 stron. Zajęliśmy się nimi przede wszystkim od strony graficznej oraz składu i przygotowania do druku.

„Przewodnik po reformie 2017” to z kolei publikacja przeznaczona dla dyrektorów szkół podstawowych i gimnazjalnych, która zawiera szczegółowy opis zmian wprowadzanych w oświacie w związku z reformą. W opracowaniu znajduje się wiele cennych wskazówek m.in. dotyczących tego, jak zorganizować rok szkolny, jak efektywnie komunikować się z rodzicami oraz jak zamówić podręczniki.

Przygotowanie publikacji dla Nowej Ery – to było wyzwanie. Nasza praca znalazła się pod lupą niezwykle doświadczonych i skrupulatnych redaktorów wydawcy, w tym wypadku była więc szczególnie skwapliwie i drobiazgowo weryfikowana i oceniana.

Tym bardziej cieszymy się, że zdaliśmy ten egzamin ze współpracy celująco!

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.