„Notatki doradcy klienta”

Wszystko, co pracownicy sklepów Carrefour powinni wiedzieć na temat profesjonalnej obsługi klientów, asortymentu oraz zasad organizacji pracy w różnych działach. Materiały szkoleniowe pomagające w szybki sposób odnaleźć się w roli eksperta sprzedaży.

Raport roczny

Publikacja opisująca całoroczne osiągnięcia spółki Carrefour. Została ona podzielona na dwie części za pomocą przekładek z grubszej kalki ułatwiających przyswajanie treści. Pierwszy dział dotyczy transformacji żywieniowej, której firma chce być liderem, drugi jest opisem realizowanej przez nią strategii omnikanałowości. Oprawa graficzna została wypełniona zdjęciami, lekkimi w formie rysunkami oraz infografikami.

Karfuś

Magazyn dla pracowników centrali i sieci sklepów Carrefour w Polsce, wydawany w cyklu kwartalnym. Magazyn komunikuje strategię firmy, informuje o inicjatywach Działu HR i z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz uczy firmowego savoir-vivre’u, wspierając komunikację wewnętrzną Grupy. Periodyk prezentuje załogi sklepów i sylwetki pracowników wyróżniających się szczególnymi osiągnięciami zawodowymi, jak również akcje i kampanie dla klientów.

Karfuś na wakacje

…czyli nic innego, jak wakacyjne wydanie „Karfusia”. Nowe wydania są kolorowe, wypełnione zdjęciami, atrakcyjnymi grafikami, a przede wszystkim inspirującymi poradami na letnie spędzanie czasu. Magazyn jest wydawany w wygodnej, elektronicznej wersji.

BIO Carrefour

Przykłady ogłoszeń rekrutacyjnych oraz materiałów wewnętrznych dla pracowników w lekkiej, rysunkowej konwencji.

Ekoobieg

Cykl animacji wyświetlanych na monitorach przy sklepowych kasach. Ich celem było pomaganie klientom w podejmowaniu ekologicznych wyborów podczas zakupów.

Podręcznik dobrych praktyk

Zbiór zasad porządkujących i ułatwiających pracę z domu. Treść z założenia ma być „żywa”, ewoluować, być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby pracowników. Oko przyciągają ciekawe ilustracje, a zasady są rozpisane w krótkich punktach. Każde z zagadnień, takich jak zarządzanie czasem pracy czy kultura spotkań online, ma swój kolor przewodni, co ułatwia lekturę.

Ulotki, plakaty, broszury z pakietami ubezpieczeniowymi

Materiały informacyjne dla pracowników prezentujące zasady opieki medycznej oraz zakres ubezpieczenia – rzetelnie, przejrzyście, w ciekawej, rysunkowej szacie graficznej.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.