Magazyn marki Peugeot Polska

W 2016 r. dostaliśmy szansę całkowitego odświeżenia czasopisma wydawanego przez Peugeot Polska. Do sprawy podeszliśmy jak zawsze – na serio – dzięki czemu owocem naszych zmagań jest magazyn, jakiego próżno szukać na rynku. Za wszelką cenę staramy się uniknąć schematycznego podejścia do prasy motoryzacyjnej, w której nie tyle główne, co jedyne skrzypce grają samochody. Dlatego w tworzeniu pisma pomagają nam czołowi w swoich dziedzinach artyści, naukowcy i przedstawiciele motorsportu, których nie tylko zapraszamy do rozmów, ale też zachęcamy do zaprezentowania własnego spojrzenia na markę Peugeot.

Peugeot Experience Magazine jest podzielony na dwie zasadnicze części – Motion i Emotion – które w swojej treści i formie odzwierciedlają kluczowe dla marki idee. W pierwszej z nich skupiamy się na samochodach marki, najnowszych technologiach i designie; w drugiej podkręcamy trochę prędkość i prezentujemy ekstremalne spojrzenie na motoryzację. Layout pisma poprowadziliśmy w dynamiczny i przejrzysty sposób, dzięki czemu o spory krok wyprzedza ono inne tego typu publikacje branżowe.

1-ze-smoiliek-pegeout-_01 2-fale_01 3-dakar_01 4-blogerzy_01

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.