Jak zacząć od początku? Masło maślane? Od strony językowej rzeczywiście, ale historie wielu firm pokazują, że zaczynanie od końca jest nie tylko częste, ale przede wszystkim nie wynika z niego nic dobrego. Początkiem w komunikacji wewnętrznej jest zawsze współpraca. Planowanie komunikacji nie będzie odzwierciedlać realnych potrzeb, jeśli nie będą w nim uczestniczyły zespoły działające w organizacji.

Zamiast przekazu okazjonalnego, przygotowanego ad hoc, musisz opracować strategię w szerszej perspektywie. Tylko systematyczna jak treningi na siłowni i transparentna jak lazurowe morze komunikacja będzie efektywna. Chcemy Ci w tym pomóc. Dlatego na bazie doświadczeń z pracy nad dziesiątkami projektów, zebraliśmy w jedna publikację 10 kluczowych pytań, które naprawdę pozwolą Ci zacząć od początku…

Nie można bowiem zapominać, że public relations zaczyna się w domu – wewnątrz firmy! Twoi współpracownicy to ogromny kapitał – stają się ambasadorami marki, pod warunkiem że znają, rozumieją wartości firmy i chcą się pod nimi podpisać. Dlatego bądź autentyczny, systematyczny, rzetelny i wsłuchaj się w ich głos.

Zwłaszcza teraz właściwie poprowadzona komunikacja wewnętrzna może pomóc utrzymać ducha zespołu. Nie zwlekaj i pobierz e-booka. To naprawdę dobra decyzja.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.