Wbrew pozorom tak. Na przykład wtedy, gdy wszystko w nim jest… jasne. I to od pierwszego dnia.
Na początku września przedsiębiorstwo Volvo Cars otworzyło w kompleksie Brain Park C w Krakowie swoje nowe biuro, będące zarazem zaawansowanym centrum badawczo-rozwojowym. Zanim to jednak nastąpiło, do akcji wkroczyliśmy my, by zająć się jego oznaczeniem. Mieliśmy sprecyzowane cele: pomóc pracownikom i gościom odnaleźć się na każdym z czterech pięter nowej przestrzeni i wpisać się z projektami w stonowany, elegancki branding marki.
Zaprojektowaliśmy, wyprodukowaliśmy i wykonaliśmy w biurze Volvo Tech Hub Poland oklejenia szklanych ścian i drzwi, wayfindingi i mapy każdego z pięter, a także semafory z oznaczeniem miejsc, w których pracują poszczególne działy firmy, szaf i toalet. Do tego tabliczki obok pomieszczeń, z ich numerami i ikonkami, plotowane piktogramy na szafki kuchenne, naklejki z istotnymi informacjami na temat monitoringu czy automatycznego zamykania się drzwi tarasowych i… już. Można było się wprowadzić, rozpocząć pracę, czuć się pewnie. Po prostu dobrze.