Banał? Może i tak, ale badania pokazują jednoznacznie, że organizacje z wysokim poziomem zaangażowania pracowników wykazują o ponad 20 proc. większą produktywność, a co za tym idzie, również zyskowność.

Szans na wysłuchanie głosu pracowników jest wiele. Od szeroko zakrojonego badania zaangażowania po miejsca, w których na co dzień każdy może się wypowiedzieć, jak: platformy internetowe, intranet, narzędzia online do pracy zespołowej… Ale też magazyn wewnętrzny. Zaskoczony? Niesłusznie. Wystarczy, że pomyślisz o całej komunikacji wewnętrznej, jak o pracy nad magazynem. Dlaczego? Bo magazyn porządkuje informacje, ma swój stały układ, rytm, jest miejscem wspólnym, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, ale też zaproponuje coś od siebie…

Skąd to wszystko wiemy? W branży customu i komunikacji wewnętrznej pracujemy od kilkunastu lat i mamy w portfolio kilkudziesięciu klientów; niektórzy z nich są z nami już niemal od dekady, co – jak sądzimy – stanowi dobrą rekomendację

Każdy klient, firma, korporacja to osobna historia, do której my lubimy dopisywać kolejne rozdziały. I lubimy się tymi opowieściami dzielić.

Dlatego dajemy Ci solidną porcję wiedzy, doświadczenia i wsparcia.

Chcesz otrzymać dostęp do dokumentu? Wystarczy, że zapiszesz się poniżej na nasz newsletter, a po kilku chwilach wyląduje w Twojej skrzynce.

Nie spamujemy. Chcemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, dlatego każdy list jest wypełniony merytoryczną treścią.

Daj nam szansę, będzie fajnie! 🙂

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.