Na co dzień w naszej pracy stykamy się z wieloma branżami, m.in.: motoryzacyjną, kolejową, finansową, elektrociepłowniczą, produkcyjną, a nawet gazowniczą. Każde takie spotkanie jest dla nas bardzo wartościowe, bo wypadkową redagowania tekstów, przygotowywania kampanii i materiałów marketingowych jest poznawanie ciekawostek z innych światów.

Taką okazję mamy na przykład, gdy zabieramy się do pracy nad nowym wydaniem „GAZety” – magazynu pracowniczego Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM SA. W najbliższym czasie, dzięki przedłużeniu naszej współpracy, wspólnych chwil z gazowniczymi treściami czeka nas sporo! A wszystko w nowej szacie graficznej. Jakie mieliśmy pomysły na odświeżenie wyglądu tego czasopisma?

„Elegancja, minimalizm, ale z zachowaniem elementów charakterystycznych dla identyfikacji wizualnej spółki” – m.in. takie założenia towarzyszyły nam podczas tworzenia nowego layoutu dla „GAZety”. Wspólne intensywne działania poskutkowały wypracowaniem nowej, ciekawej szaty graficznej. Postawiliśmy m.in. na minimalistyczną okładkę, bardziej stonowane kolory, wprowadzenie ciekawego sposobu na oddzielenie treści w sąsiadujących łamach, nowe wyróżnienie cytatów i wyimków, a także subtelniejsze elementy graficzne. Aby magazyn jeszcze bardziej wpisywał się w charakter działalności spółki, dodaliśmy nazwy rubryk, które kojarzą się z branżą (jest np. „Przesył informacji” czy „Dystrybucja wiedzy”). Jedno pozostało niezmienne: „GAZeta” jest wciąż pełna ciekawych tekstów – w każdym wydaniu odbiorcy mogą liczyć na sporą dawkę branżowych informacji, a także materiałów o innej, ważnej tematyce, m.in. z zakresu bezpieczeństwa cyfrowego. Każdy numer zamykają „luźniejsze” treści – felietony, artykuły kulturalne czy lifestyle’owe.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.