Targi pracy i praktyk Absolvent Talent Days to dla pracodawców nie lada szansa na wyłowienie młodych talentów, które wzmocnią szeregi ich firm. Tylko jak tu się wyróżnić na tle 700 innych wystawców? Dział HR w Roche miał pewien pomysł, a o jego urzeczywistnienie zgłosił się do nas. Wykonaliśmy atrakcyjne i przejrzyste ulotki, plakaty oraz roll-upy, a także koronujący całe przedsięwzięcie film „Absolwent w Roche”. Akompaniowana miłą dla ucha gitarową muzyką, odręcznie rysowana animacja przeplata się w nim z autentycznymi wypowiedziami najmłodszych pracowników koncernu, którzy z zapałem podkreślają, że kawę co prawda parzą, ale tylko dla siebie. Z takimi materiałami promocyjnymi nieistotne jest, czy konkurencja liczy 700 czy 700 tys. firm – pokazaliśmy, że Roche jest tylko jeden!

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.