News

„Być nowoczesnym, to znaczy wyprzedzać swój czas dokładnie o tyle, by mógł on nas wygodnie dogonić”

— Marie Louise Levêque de Vilmorin
piątek, 20 grudnia, 2019

W magazynie Biedronki

W jaki sposób dotrzeć do ponad 60 tys. osób zatrudnionych w 3 tys. sklepów Biedronka w ponad tysiącu miejscowości, 16 centrach dystrybucyjnych oraz licznych drogeriach Hebe? My wydajemy magazyn „Razem w JM” skierowany do pracowników Jerónimo Martins w całej Polsce. W naszym piśmie wszystko jest wyłożone, jak towar na półkach: informacje są dobrze uporządkowane, a […]

Czytaj więcej
piątek, 13 grudnia, 2019

By pracowało się lepiej

Firma jest jak żywy organizm, a rolą każdego pracownika jest dążenie jej właściwego funkcjonowania. Procedury, organizacja czy panująca wewnątrz atmosfera składają się na zbiorowe postrzeganie miejsca pracy, a co za tym idzie – na zaangażowanie i lojalność tworzących je osób. Doskonale rozumieją to eksperci z koncernu Roche. Co dwa lata w jego strukturach przeprowadzane jest […]

Czytaj więcej
czwartek, 12 grudnia, 2019

GreenTeam? Naturally!

Pod takim hasłem została przeprowadzona proekologiczna kampania dla pracowników Philip Morris Distribution. Z inicjatywą oczyszczenia biur z plastiku wyszli sami pracownicy, a dział BHP podjął rękawicę – zaczęło się wielkie sprzątanie. Krany z wodą zamiast plastikowych butelek, szklanki ze szkła w miejsce tych jednorazowych, kubki termiczne dla kierowców… A do tego komunikacja odpowiadająca na zasadnicze […]

Czytaj więcej
środa, 11 grudnia, 2019

Rzucamy światło na oświatę

Przed dyrektorami szkół podstawowych stoją dziś niemałe wyzwania. Z pomocą przychodzi wydawnictwo Nowa Era, które we współpracy z nami wydało kolejny numer rocznika „Magazyn Dyrektora”. Na 114 stronach powstał czytelny w odbiorze przewodnik po oświacie i ofercie NE. Można w nim znaleźć ciekawe artykuły m.in. o tym, jak ważne jest zrozumienie potrzeb uczniów, jak dbać […]

Czytaj więcej
czwartek, 22 sierpnia, 2019

Łany na łamach

Na początku był sukces. A z sukcesu wykluł się raport – i to nie byle jaki. Pełen dorodnych jabłek, gruszek i zdrowych warzyw. Już okładka z zielonym polem uchwyconym z lotu ptaka zapowiada apetyczną lekturę. Pod nią skrywają się całoroczne osiągnięcia spółki Carrefour ubrane w niebieskości, limonkę i szmaragd. Publikację podzieliliśmy na dwie części za […]

Czytaj więcej
czwartek, 8 sierpnia, 2019

Zmieniamy gdybanie w działanie – dla Roche

Zakomunikować pracownikom, że mogą skorzystać z dodatkowych, długich wakacji? Nic przyjemniejszego. Zainicjowany przez Roche program Take Time pozwala menedżerom i pracownikom niższego szczebla wziąć trzymiesięczny płatny urlop. A żeby bez obaw mogli korzystać z tej możliwości, przygotowaliśmy kampanię informacyjną – z pomysłem. A gdyby tak… …wyremontować mieszkanie, zająć się odrestaurowaniem mebli, zaaranżować ogródek, pójść na […]

Czytaj więcej
środa, 5 czerwca, 2019

Zaawansowane kodowanie dla natury

NGK Ceramics Polska to filia japońskiej korporacji NGK Insulators Ltd. specjalizującej się w produkcji filtrów silnikowych. Na pierwszym miejscu stawia dobro środowiska naturalnego, a jako narzędzia do realizacji tego celu wykorzystuje elektronikę i najnowsze osiągnięcia hi-techu. Aby szerzej promować swoją działalność, potrzebowała co najmniej równie nowoczesnej strony internetowej – zgłosiła się więc do nas. Sięgnęliśmy […]

Czytaj więcej
Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.