News

„Być nowoczesnym, to znaczy wyprzedzać swój czas dokładnie o tyle, by mógł on nas wygodnie dogonić”

— Marie Louise Levêque de Vilmorin
czwartek, 8 sierpnia, 2019

Zmieniamy gdybanie w działanie – dla Roche

Zakomunikować pracownikom, że mogą skorzystać z dodatkowych, długich wakacji? Nic przyjemniejszego. Zainicjowany przez Roche program Take Time pozwala menedżerom i pracownikom niższego szczebla wziąć trzymiesięczny płatny urlop. A żeby bez obaw mogli korzystać z tej możliwości, przygotowaliśmy kampanię informacyjną – z pomysłem. A gdyby tak… …wyremontować mieszkanie, zająć się odrestaurowaniem mebli, zaaranżować ogródek, pójść na […]

Czytaj więcej
środa, 5 czerwca, 2019

Zaawansowane kodowanie dla natury

NGK Ceramics Polska to filia japońskiej korporacji NGK Insulators Ltd. specjalizującej się w produkcji filtrów silnikowych. Na pierwszym miejscu stawia dobro środowiska naturalnego, a jako narzędzia do realizacji tego celu wykorzystuje elektronikę i najnowsze osiągnięcia hi-techu. Aby szerzej promować swoją działalność, potrzebowała co najmniej równie nowoczesnej strony internetowej – zgłosiła się więc do nas. Sięgnęliśmy […]

Czytaj więcej
piątek, 31 maja, 2019

Power of Content Marketing Awards w naszych rękach!

W środę 29 maja odbyła się gala Power of Content Marketing Awards 2019. Przybyliśmy na nią nastawieni na świętowanie i… nie musieliśmy reorganizować swoich planów. Sześć nominacji przekuliśmy na sześć statuetek! A oto konkrety… Docenione zostały oba nasze tytuły skierowane do klientów luksusowych marek samochodów. „La Squadra” wróciła do Tychów z nagrodą już trzeci raz […]

Czytaj więcej
środa, 29 maja, 2019

Castrol wyróżniony… z tłumu

Auto Land Expo to największe wydarzenie motoryzacyjne organizowane na północnym wschodzie Polski. Każdego roku przyciąga czołowych graczy branży. O wyróżnienie się w takim gronie nie jest łatwo, ale firma Castrol, partner strategiczny imprezy, nie mogła przecież zniknąć w tłumie. Już my o to zadbaliśmy. Jedną z atrakcji, która sprawiała, że odwiedzający licznie gromadzili się wokół […]

Czytaj więcej
wtorek, 21 maja, 2019

O bezpieczeństwie lekko i do rzeczy

Wiosną ruszył eksperymentalny kanał komunikacji wewnętrznej skierowany do kierowców polskich spółek Philipa Morrisa. A ruszył ostrożnie i bez zbędnego pośpiechu – jak przystało na medium traktujące w głównej mierze o bezpieczeństwie ruchu drogowego. Od kwietnia co dwa miesiące na stronie internetowej projektu „Nasza Flota” („Our Fleet”) będą pojawiać się nowe porady dotyczące zasad jazdy samochodem […]

Czytaj więcej
piątek, 17 maja, 2019

Kreatywność w pełni

Mimo że roczny raport opracowywaliśmy dla eurobanku już szósty rok z rzędu, nie możemy powiedzieć, żebyśmy doświadczyli przy tym choć odrobiny monotonii. W końcu jak tu się nudzić z wampirami? Znani z kampanii reklamowej bohaterowie Feliks, Vlad i Maciek zagościli na cyfrowych łamach naszego interaktywnego PDF-a. Żeby czuli się w nim, jak u siebie w […]

Czytaj więcej
wtorek, 23 kwietnia, 2019

Podręczne dystrybutory wiedzy trafiły na stacje BP

Ostatnio nawiązaliśmy współpracę z koncernem BP, a naszym pierwszym wspólnie realizowanym projektem był podręcznik skierowany do menedżerów stacji paliw. W broszurze „Twoja stacja” znalazły się wszystkie niezbędne informacje, z jakimi powinni oni się zaznajomić, by bezpiecznie i z powodzeniem zarządzać stacją BP. Dążyliśmy do tego, by przekazać tę wiedzę w sposób maksymalnie przejrzysty, ciekawy i […]

Czytaj więcej
Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.