News

„Być nowoczesnym, to znaczy wyprzedzać swój czas dokładnie o tyle, by mógł on nas wygodnie dogonić”

— Marie Louise Levêque de Vilmorin
wtorek, 13 kwietnia, 2021

Dobrze o dobrze, czyli raporty CSR w nowej odsłonie

Nie tak łatwo na niewielu slajdach zmieścić cały rok inicjatyw z zakresu CSR, zwłaszcza gdy firma działa z pełnym zaangażowaniem, i to pomimo pandemii. Społeczni z natury – tak mówią o sobie pracownicy Avivy, którzy udowodnili, że kiedy wkłada się w coś całe serce, można wiele osiągnąć, a my to ich oddanie przelaliśmy na kolejne strony raportów. Powstały dwie publikacje, jedna dotyczy 2019 r., druga – 2020 r. Stylistycznie spójne, o czytelnej nawigacji, […]

Czytaj więcej
czwartek, 8 kwietnia, 2021

Takie mamy zasady…

…że o każdym temacie staramy się mówić rzetelnie i ciekawie. Nie inaczej jest, jeśli chodzi o kwestie związane z BHP. A kwiecień to świetny moment, żeby przypomnieć pracownikom o podstawowych zasadach obowiązujących w firmie. Czy wiedzieliście, że 28 kwietnia przypada Światowy Dzień Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia w Pracy? Z tej okazji postanowiliśmy zebrać kilka pomysłów związanych z komunikacją zasad, które bywają przez pracowników marginalizowane, czasem omijane lub po prostu nielubiane. W naszym e-booku znajdziecie szereg […]

Czytaj więcej
środa, 24 marca, 2021

O jednym takim, co ukradł nam rzeczywistość

Na początku było słowo. Koronawirus. Potem pojawiły się znaki zapytania, strach i chaos. Nic nie było już jak przedtem. Niewidzialny wróg rozsiadł się między nami na dobre i wywrócił nasze dotychczasowe życie do góry nogami. Wkrótce okazało się, że tego pojedynku nie wygramy w pojedynkę… Z utęsknieniem patrzymy w stronę zamkniętych kin i teatrów. Strach nawet przykleić nos do witryny, za którą jeszcze nie tak dawno można było obserwować parujące półmiski […]

Czytaj więcej
piątek, 12 marca, 2021

Dolewamy olej z Castrol i gwarantujemy pakiety promocyjne!

Nowy rok i dwie nowe akcje promocyjne firmy Castrol. Pierwsza z nich została przygotowana z myślą o warsztatach sieci Q Service Castrol. Klientom, którzy w tych serwisach wymienią olej na Castrol, marka udziela gwarancji na silnik. Nam przypadło zadanie przygotowania pakietu z materiałami informacyjnymi dla serwisów biorących udział w programie. W zestawie znalazły się ulotki oraz zaprojektowane przez nas opakowanie, które pełni też rolę stojaka na materiały reklamowe. Do tego […]

Czytaj więcej
wtorek, 23 lutego, 2021

10 pierwszych kroków w komunikacji wewnętrznej [Ebook]

Jak zacząć od początku? Masło maślane? Od strony językowej rzeczywiście, ale historie wielu firm pokazują, że zaczynanie od końca jest nie tylko częste, ale przede wszystkim nie wynika z niego nic dobrego. Początkiem w komunikacji wewnętrznej jest zawsze współpraca. Planowanie komunikacji nie będzie odzwierciedlać realnych potrzeb, jeśli nie będą w nim uczestniczyły zespoły działające w organizacji. Zamiast przekazu okazjonalnego, przygotowanego ad hoc, musisz opracować strategię w szerszej perspektywie. Tylko systematyczna jak treningi […]

Czytaj więcej
środa, 10 lutego, 2021

Wiem, ale nie powiem?

A właśnie, że powiem. Bo nie ma tutaj miejsca na tajemnice i niedomówienia, liczą się konkrety i rzetelna wiedza. A jeśli jest temat, którym żyje branża, to moim zadaniem jest, by tak o nim opowiedzieć, żeby nie zostawić pola do nadinterpretacji. Kim jestem? Cofnijmy się na chwilę w czasie. Jest 2012 rok i w najlepsze rozkręca się kampania dotycząca obecności Wielkiej Brytanii w Unii Europejskiej. Powstaje na tę okoliczność nowe słowo – brexit. Jeszcze nikt nie przeczuwa, […]

Czytaj więcej
środa, 3 lutego, 2021

Custom, content i… Winston Churchill

W naszym pierwszym e-booku, którym się z Wami podzieliliśmy porównaliśmy szeroko pojętą komunikację wewnętrzną do pracy nad magazynem firmowym. Tym sposobem chcąc nie chcąc wywołaliśmy do tablicy pojęcia: „content marketing” i „custom publishing”. Czym one tak właściwie są? Terminy te nie wszystkim pracodawcom są doskonale znane, ale niejednego z nich naprawdę intrygują. Firmy chcą wiedzieć, jak zdobyć zaufanie swoich klientów i pracowników, jak stać się w ich oczach wiarygodnym […]

Czytaj więcej
Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.