Bo przecież gdybyśmy się znali, to Wonder Woman nie miałaby na nosie okularów korekcyjnych, a Zorro nie paradowałby w różowej pelerynie. Czyżby nikt w Time4 nie oglądał filmów z superbohaterami?
Odpowiedź jest prosta: mamy świetne pomysły i nie wahamy się przelewać ich na papier, mailingi i inne nośniki. Nawet jeśli wymagają one tego, by ucierpiał wizerunek Batmana czy Lary Croft. Postaci, którym wyjątkowo daleko do ideału i które tak jak my popełniają błędy, stały się bohaterami serii kolorowych i wyrazistych komiksów – kolejnych odsłon kampanii edukacyjnej dla pracowników na temat działań niepożądanych, z jakimi wszyscy spotykamy się na co dzień. Scenki to jeszcze nie koniec – w każdym odcinku była też opracowana przez nasz zespół redakcyjny część merytoryczna, ponadto odbiorcy mogli regularnie rozwiązywać wymyślane przez nas quizy. Wniosek? O trudnym temacie można opowiadać w przystępnej, intrygującej formie. Połączenie świetnych grafik i tekstów… chyba nie było dotychczas żadnego superbohatera, który miałby tę umiejętność, ale ewidentnie kilka peleryn wisi na wieszaku w siedzibie Time4.




