Nowy rok i dwie nowe akcje promocyjne firmy Castrol. Pierwsza z nich została przygotowana z myślą o warsztatach sieci Q Service Castrol. Klientom, którzy w tych serwisach wymienią olej na Castrol, marka udziela gwarancji na silnik. Nam przypadło zadanie przygotowania pakietu z materiałami informacyjnymi dla serwisów biorących udział w programie. W zestawie znalazły się ulotki oraz zaprojektowane przez nas opakowanie, które pełni też rolę stojaka na materiały reklamowe. Do tego dołączono upominek dla mechaników – wielofunkcyjne narzędzie SwissCard z logo Castrol. Pakiety trafiły do warsztatów w lutym br.
Druga akcja ma zachęcać klientów stacji BP do kupienia litrowego opakowania oleju. W jakim celu? Tego dowiecie się z przygotowanej przez nas dwuminutowej animacji. Aby ją obejrzeć, wystarczy zeskanować kod QR umieszczony na plakacie znajdującym się na ekspozytorze przy wejściu do kas.
Plakat i animacja – utrzymane w popularnej ostatnio prostej, rysunkowej konwencji – mają na celu zwrócić uwagę kierowców na właściwy poziom oleju i podpowiedzieć im, w jaki sposób można go uzupełnić.