Procedury to istotny element każdej organizacji, ale nie oszukujmy się – ich przyswojenie do łatwych nie należy. Dlatego chcąc przekazać pracownikom najnowsze regulacje związane z bezpieczeństwem floty samochodowej, firma Philip Morris zwróciła się do nas, a my… cofnęliśmy się z jej kierowcami w czasie, do kursu na prawo jazdy.

Treść procedur zawartych w „Polityce bezpieczeństwa floty” obowiązującej od 2021 r. w całym Philip Morris International postanowiliśmy pokazać w formie zapisanych odręcznie notatek: najważniejsze informacje zostały zakreślone flamastrem, wykresy naszkicowane kredkami, zaś definicje zapisane na karteczkach samoprzylepnych. Słowem – materiały żywcem wyciągnięte z zeszytu kursanta! Każdej z notatek towarzyszył mailing wprowadzający oraz grafiki na platformę PMI Masters, a okazjonalnie również angażujące wyzwania pomagające w zapamiętaniu nowej wiedzy.

Wszystko to w ramach trwającej dwa miesiące kampanii komunikacyjnej „Bez zasad ani rusz”, której zwieńczenie stanowiła animacja z podsumowaniem przygotowana – podobnie jak cała kampania – w dwóch wersjach językowych.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.