W dobie umiłowania zdrowego trybu życia ta idea musiała w końcu dotrzeć także do nas – i to ze zdwojoną siłą. Równolegle do prowadzonych przez nas prac nad witryną dla BeRaw Firma Elta Polska, producent bagietek Pierre Baguette, poprosiła nas o pomoc przy wprowadzaniu na rynek marki B:FIT, dystrybuującej pełnowartościowe batony, sałatki i smoothies. Naszym zadaniem było uruchomienie strony internetowej http://bfitnatural.pl/, która podążałaby za najnowszymi trendami, trafiając do młodych aktywnych ludzi. Nie należało ono do najprostszych, bo na realizację mieliśmy bardzo niewiele czasu, a identyfikacja marki dopiero się rozwijała. Trzeba było jednak sprawnie działać – postawiliśmy więc na sesję zdjęciową produktów, co dało nam bazę do zbudowania nowoczesnego i przejrzystego sposobu komunikacji. Całość oprószyliśmy smaczkami w postaci prostych, lecz przyciągających wzrok animacji. Miłośnicy zdrowego stylu życia znajdą na stronie nie tylko opisy wszystkich produktów czy informacje na temat marki, lecz także sylwetki jej ambasadorów oraz aktualności.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.