poniedziałek, 18 kwietnia, 2016
W weekend 23 i 24 kwietnia br. odbyła się największa na Śląsku impreza motorsportowa – jubileuszowy, 5. Rajd Mikołowsko-Żorski. Działając ramię w ramię z Automobilklubem Ziemi Tyskiej mieliśmy przyjemność być współorganizatorem tego wydarzenia! Przy okazji rajdu do Mikołowa zawitał również Maciej Wisławski – legendarny pilot rajdowy, który był gościem honorowym imprezy – oraz dziennikarze polskiej edycji miesięcznika „TopGear”, którzy z kolei na trasie miejskiego prologu sprawdzili możliwości samochodów… elektrycznych.
Czytaj więcej
poniedziałek, 14 grudnia, 2015
W grudniu 2015 r. ukazała się kolejna edycja „Przewodnika dla pasażerów”, którą zrealizowaliśmy we współpracy z agencją Profile. Jest ona adresowana do osób korzystających z największego portu lotniczego w Polsce – Lotniska Chopina, który obsługuje 10 mln pasażerów rocznie. Publikacja zawiera m.in. plan lotniska i jego otoczenia, zakres oferowanych usług, informacje o ofercie dla VIP-ów, listę przewoźników, ważne telefony oraz słowniczek angielsko-polski. Przewodnik jest skorelowany ze stroną […]
Czytaj więcej
środa, 11 listopada, 2015
Kampania GEOS2014 zrealizowana przez Agencje Time4 i BDB nagrodzona Złotą Perłą na Gali Branżowej Renowned Pearl Awards w Nowym Jorku. Nagrodę przyznano za „Doskonałość, Nowatorstwo i Skuteczność w dziedzinie Content Marketingu”. Kampania GEOS2014 została nagrodzona przez The Content Council w kategorii Industry Healthcare/Pharmaceutical podczas corocznego rozdania nagród Pearl Awards, 11 listopada 2015 r. w centrum kongresowym Apella w Nowym Jorku. Najwyższą nagrodę przyznano agencjom Time4 sp. […]
Czytaj więcej
wtorek, 20 października, 2015
To kolejne w tym roku wyróżnienie dla projektu zrealizowanego dla polskiego oddziału koncernu farmaceutycznego Roche. Tym razem kampanię GEOS2014 dostrzeżono za oceanem. Otrzymaliśmy Nominację do Pearl Awards 2015. To najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs dla twórców content marketing na świecie, organizowany przez The Content Council. Jesteśmy wśród finalistów. Rozstrzygnięcie nastąpi w Nowym Jorku już w listopadzie. Trzymanie kciuków wskazane!
Czytaj więcej
poniedziałek, 6 lipca, 2015
Już po raz trzeci z rzędu, w wyniku przeprowadzonego konkursu ofert, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, zdecydowała się powierzyć nam realizację ogólnopolskiego magazynu „Kurier Drogowy”, skierowanego do swoich pracowników. W piśmie duży nacisk kładziemy na analityczne podejście do tematów; magazyn pełni też funkcję platformy wymiany doświadczeń oraz służy przedstawianiu inspirujących inicjatyw z obszaru drogownictwa – zarówno krajowych, jak i zagranicznych. To nowoczesna, bogato ilustrowana publikacja, z dużą […]
Czytaj więcej
niedziela, 5 lipca, 2015
Miło nam poinformować, iż kampania GEOS2014 zrealizowana dla polskiego oddziału koncernu farmaceutycznego Roche zdobyła nominację w kategorii Open konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow 2015. Wyróżnienie tym większe, iż zgłoszona przez nas kampania była jedynym w całym konkursie projektem z obszaru komunikacji wewnętrznej. GEOS2014 – Global Employee Opinion Survey – to globalne badanie zaangażowania pracowników ROCHE. Naszym celem było uzyskanie jak najwyższego wyniku partycypacji […]
Czytaj więcej