Oj, mnożą się nam ostatnio dedykowane przedmioty: sprzęt dedykowany do prania, olej dedykowany do samochodów, kampania dedykowana do młodzieży, a przecież, jak czytamy w „Słowniku języka polskiego”, dedykować to: „poświęcić komuś utwór literacki, muzyczny lub dzieło sztuki, umieszczając w nim lub na nim dedykację”. Wystarczy chwila refleksji, a bogactwo naszego języka przyjdzie nam z pomocą i sprzęt będzie służył do prania, olej zostanie przeznaczony do samochodów, a kampania zostanie zaadresowana do młodzieży. I jeśli już przy utworach literackich i muzycznych jesteśmy, warto zapamiętać, dodając w tym kontekście filmy, że to jedyne dzieła, które mogą być bestsellerami. Samochody, buty czy kosmetyki mogą co najwyżej się dobrze sprzedawać, być popularne. I niechaj tak się dzieje! Rankingi czytelnictwa od razu poszybują w górę, a twórcy filmowi i muzyczni dostaną wiatru w żagle.