Wielu z nas to pamięta: denominacja złotego, wybory prezydenckie, w których zwyciężył Aleksander Kwaśniewski, pierwszy Przystanek Woodstock… Tymi wydarzeniami żyliśmy w 1995 r. Wtedy też powstała pierwsza w Polsce Biedronka. Nie sposób nie uczcić takiej okazji. Na tę okoliczność przygotowaliśmy wyjątkowe wydawnictwo, album pt. „Razem w JM”, którego głównym założeniem – co nie jest zaskakujące – było opowiedzenie historii największej sieci handlowej w Polsce, liczącej dziś ponad 3000 sklepów. Postanowiliśmy jednak zrobić to nietypowo – oddaliśmy głos pracownikom, którzy w swoich wspomnieniach odtworzyli obraz Biedronki sprzed 25 lat, opowiedzieli o wszystkich zmianach, które spowodowały, że sklepy tej sieci już od dawna nie wyglądają jak dyskonty. Ich opowieści złożyły się na spójną narrację, w której wybrzmiały nie tylko sukcesy marketingowe, ale również działania prospołeczne, ekologiczne i edukacyjne sieci – wystarczy wspomnieć o niezwykłych gangach maskotek, które pokochały miliony dzieci w całej Polsce.

Tę wyjątkową historię zamknęliśmy w eleganckim i minimalistycznym layoucie. Całość otwiera granatowa okładka, z dużą liczbą 25 pokrytą uszlachetnieniem. Wybraliśmy niestandardowy, poziomy układ i wysoką gramaturę papieru. W środku charakterystycznymi elementami są duże nagłówki, czytelna czcionka i wyraźny podział tematyczny. Udało się nam również pokazać wiele archiwalnych zdjęć, obrazujących historię Biedronki w Polsce oraz rozwój sieci i produktów marki własnej, które przez 25 lat przeszły nie lada metamorfozę.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.