Gdyby klienci wydawali o 1 proc. więcej na polskie produkty, to w naszej gospodarce zostawałoby rocznie dodatkowo 6,6 mld zł – to wnioski z analizy organizacji audytorsko-doradczej Grant Thornton. Ale jak w zalewie ofert znaleźć tę właściwą? Z pomocą przychodzi akcja „Polskie – kupuję to!”, którą wspiera Grupa Kapitałowa PGE. Okazuje się, że polskich marek na rynku nie brakuje. Tym, jak je przedstawić na stronie WWW, by nie wywołać chaosu i zagubienia wśród konsumentów, jak również opracowaniem KV kampanii, m.in. plakatami i banerkami internetowymi, zajęliśmy się już my. Z dbałością o szczegóły i z myślą, że fajnie być częścią akcji, która ma się przysłużyć nam wszystkim. Zaprojektowana przez nas strona https://polskiekupujeto.pl/ to świetne źródło inspiracji, i to nie tylko w zakresie produktów, które możemy znaleźć na półkach. Bo „cudze chwalicie…” odnosi się również do turystycznych atrakcji, pamiątek z podróży, lokalnych specjałów czy tradycyjnych receptur. Oferta już teraz jest bogata, a to jeszcze nie koniec – lista inspiracji regularnie się wydłuża.