W jaki sposób podnieść świadomość społeczną na temat czystości powietrza? Zaczynając edukację od najmłodszych, rzecz jasna! To właśnie w myśl tego założenia został zorganizowany program „Dla błękitnego nieba” – wspólna inicjatywa firmy Volkswagen Poznań i Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. My dołożyliśmy do tego przedsięwzięcia cegiełkę w postaci oprawy graficznej.

Przy użyciu specjalistycznego sprzętu oraz ze wsparciem naukowców uczniowie zakwalifikowanych do programu szkół będą dokonywać comiesięcznych pomiarów jakości powietrza, a także określonych parametrów meteorologicznych, przekuwając teoretyczną wiedzę w interesującą praktykę – wszystko zgodnie z duchem nauki obywatelskiej.

My swoje działania związane z programem rozpoczęliśmy od opracowania logotypu: chcieliśmy, by wyrażał dziecięcą ciekawość oraz proces poznawania świata przez naukę, a jednocześnie stanowił nawiązanie do czystego powietrza. Następnie przyszedł czas na stworzenie spójnego key visuala, który stał się bazą do grafik na media społecznościowe, plakatów, materiałów pomocniczych dla nauczycieli, czy wreszcie wyprodukowanej przez nas od podstaw animacji inaugurującej program.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.