Auto Land Expo to największe wydarzenie motoryzacyjne organizowane na północnym wschodzie Polski. Każdego roku przyciąga czołowych graczy branży. O wyróżnienie się w takim gronie nie jest łatwo, ale firma Castrol, partner strategiczny imprezy, nie mogła przecież zniknąć w tłumie. Już my o to zadbaliśmy. Jedną z atrakcji, która sprawiała, że odwiedzający licznie gromadzili się wokół stanowiska naszego klienta, była dedykowana aplikacja quizowa zachęcająca do sprawdzenia swojej wiedzy z zakresu motoryzacji. Pytania były wyświetlane na 42-calowym dotykowym ekranie i zostały ubrane w schludny, przejrzysty layout utrzymany w zgodzie z identyfikacją wizualną Castrola. Który miłośnik samochodów przeszedłby obojętnie obok wyzwania rzuconego w takim stylu?

Wygląda na to, że mało który. Aplikacja ani na moment nie zgasiła silnika, ciesząc się ciągłym zainteresowaniem. A w nieco ponad pół roku po swoim debiucie powtórzyła ten sukces na Bárdi Autó’s AutoTech w Budapeszcie, gdzie dla firmy Castrol zaskarbiła ponad 450 potencjalnych partnerów biznesowych. O sporym zainteresowaniu naszą zabawą świadczy fakt, że każdy z nich musiał i chciał czekać na swoją kolej średnio 26 minut!

Po więcej informacji zapraszamy na stronę poświęconą wyłącznie naszym cyfrowym rozwiązaniom: www.time4.digital.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.