Na początku bieżącego roku podpisaliśmy umowę na obsługę miasta Dąbrowa Górnicza w zakresie tworzenia różnorodnych projektów dla wydarzeń społecznych i kulturalnych, realizowanych przez miasto zarówno w dużej, jak i w nieco mniejszej skali, oraz dla wdrażanych przez Dąbrowę Górniczą rozmaitych inicjatyw.
Naszym zadaniem w tym roku jest stworzenie szeregu key-visuali, które będą stanowić znak rozpoznawczy wielu podejmowanych przez miasto działań, a także licznych projektów w rozmaitych formatach (w tym m.in. broszur, plakatów, billboardów i citylightów) oraz realizacji digitalowych (bannerów i slajderów internetowych). Na swoim koncie mamy już obsługę kreacyjną takich wydarzeń, jak m.in. Dębowy Maj Festiwal, Akcja Lato czy cykl spotkań Dąbrowa Łączy Pokolenia. Stworzyliśmy też broszurę na potrzeby kampanii związanej z Programem Ograniczenia Niskiej Emisji oraz layout raportu podsumowującego budżet miasta w 2016 r., który został opublikowany w „Przeglądzie Dąbrowskim” – bezpłatnej gazecie lokalnej wydawanej na terenie miasta w nakładzie 35 tys. egzemplarzy.
Chcemy, aby przygotowywane przez nas materiały marketingowe oddawały charakter danej imprezy czy inicjatywy. Jak zawsze pamiętamy więc o jakości i dbałości o najmniejszy detal. Aby robiły wrażenie i spełniały swoją podwójną – informacyjno-reklamową – funkcję. Wszystkie przygotowywane przez nas na dane wydarzenie czy konkretną inicjatywę projekty mają wspólny mianownik w postaci charakterystycznych lejtmotywów, dzięki czemu tworzymy ich spójną i konsekwentną identyfikację.
Nasze ślady w Dąbrowie Górniczej są wszędzie – na billboardach, w ulotkach, na plakatach… Cieszymy się, że możemy wspólnie tworzyć nowoczesny przekaz wizualny oraz realnie wpływać na estetykę przestrzeni i życie mieszkańców miasta, tworząc efektowne projekty z dedykacją dla każdego z mieszkańców DG.