Czym różni się żywność ekologiczna od konwencjonalnej? Jak powstają produkty bio? Co to jest certyfikacja ekologiczna? Jak rozpoznać prawdziwy produkt ekologiczny? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą specjaliści ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego uczestnikom programu edukacyjnego „BIO dla Mamy i Dziecka”, adresowanego do kobiet w ciąży, mam oraz personelu placówek sprawujących opiekę nad nimi i ich pociechami. Warsztaty rozpoczną się wiosną tego roku w Warszawie, a kolejne spotkania są zaplanowane w szkołach rodzenia, żłobkach i przedszkolach w kilku największych miastach Polski Wschodniej.

 

My zadbaliśmy o język wizualny materiałów promocyjnych i edukacyjnych. Jest on – jak przystało na produkty eko – „lekkostrawny”, zróżnicowany i kolorowy. Efektem naszej pracy są m.in.: logo, personalizowane gadżety, zaproszenia, certyfikaty, ulotki, plakaty z dużą porcją zdrowych informacji, wyróżniających się spójną dominantą rysunkową i ikonograficzną. Dzięki zachowaniu wysokich standardów na każdym etapie, od pierwszej kreski po produkcję, powstał projekt treściwy i smakowicie się prezentujący!

 

Grant na realizację programu, który potrwa do marca 2021 r., przekazała Fundacja Carrefour, a patronat nad nim objęły Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Partnerami tej inicjatywy są również Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy – biorąca udział w organizacji warsztatów oraz HiPP Polska – zaangażowany w powstanie portalu, nad którym również pracujemy.

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.