Znani i lubiani aktorzy oraz sportowcy w rolach ambasadorów, niegasnące, gromkie brawa, 5 tys. odbiorców w całej Polsce i niezliczona ilość podziękowań napływających ze strony dzieci, młodzieży oraz nauczycieli – tak w skrócie można przedstawić sukces spektaklu „Gram Fair Play”. Projekt, łączący w sobie teatr i warsztaty, powstał z inicjatywy fundacji Caroline B. LeFrak, a jego celem było uwrażliwienie młodego pokolenia na stosowanie się do zasad fair play nie tylko podczas szkolnych rozgrywek sportowych i w czasie lekcji, lecz także w życiu codziennym. Naszym zadaniem było zaprojektowanie oprawy wizualnej całego przedsięwzięcia: logotypu, plakatów informacyjnych, dyplomów dla uczestników oraz broszury. Mamy nadzieję, że nasz koncept na kolorowe i zawierające wyraźne przesłanie logo, połączony z prostą i przejrzystą formą graficzną materiałów komunikacyjnych, sprawdził się równie dobrze jak ten rockowo-hiphopowy musical.