I taka była też nasza współpraca z firmą TVH, której działalność ma wiele wspólnego właśnie z wysokością. Przedsiębiorstwo jest kojarzone głównie z wózkami widłowymi, jednak zajmuje się także kompleksową obsługą z zakresu części i akcesoriów do maszyn transportu wewnętrznego, przemysłu i rolnictwa. W minionym roku firma obchodziła swoje 50. urodziny, świętując je zarówno z klientami, jak i z pracownikami. Za organizację obu tych wydarzeń odpowiadała nasza agencja.
W ramach pierwszego z nich przygotowaliśmy konkurs, w którym do wygrania był Mercedes Citan. Na potrzeby rywalizacji postawiliśmy stronę internetową i aplikację oraz sięgnęliśmy po narzędzia e-mail marketingu. Aby zdobyć nagrodę, należało poprawnie i w jak najkrótszym czasie odpowiedzieć na pytania quizowe, o których przez kilka tygodni informowaliśmy mailowo. W konkursie wzięło udział 119 firm, aplikacja została uruchomiona 2320 razy, a ukończenie quizu zajęło wszystkim uczestnikom w sumie 21 godzin 55 minut i 55,67 sekund.
Nawiązując do ciągłego rozwoju i głównej dziedziny działalności firmy, urodziny dla jej pracowników zorganizowaliśmy pod hasłem „50 & up! Silesia Challenge”. Najpierw zabraliśmy ich na przygodę zaczynającą się 355 metrów pod ziemią, w Kopalni Guido w Zabrzu, a po górniczej szychcie wszyscy trafili kilka poziomów wyżej – do Parku Techniki Wojskowej. Tam, poza jazdą czołgiem, mieli okazję sprawdzić się na strzelnicy, w żyroskopie i podczas składania kałasznikowa na czas. Finał imprezy odbył się w restauracji zlokalizowanej na 27. piętrze wieżowca Altus – najwyższego budynku w południowej Polsce.
Jeśli ktoś może celować jeszcze wyżej, to właśnie TVH. I tego życzymy im w kolejnych 50 latach!