Jak zmieścić dziesiątki danych na zaledwie ośmiu stronach? Przede wszystkim należy odpowiednio rozplanować układ treści oraz zadbać o czytelny layout publikacji. Właśnie tak przygotowujemy magazyn dla franczyzobiorców sieci Carrefour Polska pt. „InfoExpress”. To niewielkie czasopismo jest swoistą pigułką zawierającą najważniejsze informacje dla przedsiębiorców prowadzących własne sklepy samoobsługowe Carrefour. Franczyzobiorcy znajdą w nim artykuły na temat zmian wprowadzanych w sieci, usprawnień i nowych technologii, planów na najbliższą przyszłość, prawa handlowego, a nawet wskazówki dotyczące okolicznościowego asortymentu sklepu – a wszystko podane jak na tacy, czytelnie i estetycznie. Magazyn jest wydawany na przemian w zielono-czarnej i pomarańczowo-czarnej szacie graficznej bazującej na powszechnie znanej identyfikacji wizualnej firmy.

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.