Co zrobić, by zasady bezpiecznej jazdy samochodem przyciągnęły uwagę pracowników flotowych? „Zapnij pasy” brzmi prozaicznie, ale w gwarze ludowej to już zupełnie inna historia… Idąc tym tropem, do naszej półrocznej kampanii „9 Złotych Zasad” („9 Golden Rules”), zrealizowanej we współpracy z firmą Philip Morris, zaprosiliśmy dr. hab. Kazimierza Sikorę z Uniwersytetu Jagiellońskiego, który sprawił, że ponuro brzmiące frazesy nabrały lekkości i żartobliwego charakteru. Gdyby tego było mało, przygotowaliśmy zestaw dziewięciu chwytliwych teaserów, w których zadawaliśmy pytania pozornie niezwiązane z tematem przewodnim. Zadaniem uczestników było udzielenie odpowiedzi na zasadzie „prawda czy fałsz?”. Po kliknięciu w wybrany przycisk byli oni przekierowywani na stronę z merytoryczną infografiką, która w subtelny i zabawny sposób nawiązywała do pytania. Co łączy końską muchę z przestrzeganiem ograniczeń prędkości? Pracownicy Philipa Morrisa już to wiedzą!
Interaktywne teasery wysyłaliśmy w formie mailingów, podobnie jak edukacyjne infografiki dla osób, które nie mogły się zdecydować, jaką odpowiedź powinny wybrać. Wszystkie treści były także wyświetlane na firmowych plazmach i w intranecie. W trakcie półrocznej kampanii uczestnicy mogli wziąć udział w trzech quizach z nagrodami. Warto dodać, że poza sześcioma gwarami, kampania była rozpowszechniana w językach polskim i angielskim, co pomogło jej odbić się szerokim echem w filiach spółki na całym świecie.