Adara to jedno z najsilniej świecących ciał na nocnym niebie – nic dziwnego, składają się na nie dwie gwiazdy, w tym błękitny nadolbrzym 20 tys. razy jaśniejszy od słońca. Firma, która postanowiła wykorzystać tę nazwę, powinna więc stanowczo wyróżniać się na tle konkurencji. Dlatego Adara Sp. z o.o. – polski dystrybutor składników kosmetycznych i farmaceutycznych – działający również we Francji jako Adara France – poprosił nas o realizację prezentacji biznesowej, która pozwoliłaby mu pozyskać nowych partnerów nad Sekwaną. Opracowaliśmy ją w formie intuicyjnego w nawigacji, interaktywnego PDF-a, którego utrzymaliśmy w niemal sterylnej estetyce, nawiązującej do pola działalności firmy i jej identyfikacji wizualnej. Tworząc projekt, sięgnęliśmy po różnorodne formy graficzne, pomocne w odbiorze prezentowanych informacji: mapki, osie czasu, wykresy, zdjęcia czy schematy. Anglojęzyczne treści zaprezentowaliśmy w hasłowy sposób, poruszając przy tym najistotniejsze kwestie. Z takim wsparciem wizualnym francuska filia Adary zaświeci ze zdwojoną siłą!