Co ma wspólnego maszyna do produkcji papierosów z Formułą 1? Udowodniliśmy, że sporo. Obsługa maszyny jest niczym praca w pit-stopie, mechanicy i operatorzy są jak zespół teamu wyścigowego, a w obu przypadkach liczy się bezpieczeństwo i eliminacja nieplanowanych przestojów. Wspólnie z Działem Komunikacji Philip Morris Polska przygotowaliśmy kampanię dla pracowników krakowskiej fabryki firmy na temat programu Open+ dotyczącego usprawniania pracy maszyn. „Systematyka”, „współpraca” i „umiejętności” to kluczowe hasła, wokół których zbudowaliśmy koncept i przekaz graficzny. Przez kilka miesięcy pracownicy fabryki – poprzez proste animacje, plakaty, naklejki, ulotki, tablice czy personalizowane strony do kalendarza – otrzymywali niezbędne informacje dotyczące zarówno założeń projektu, jak i jej efektów. Z każdym kolejnym „okrążeniem” zespoły maszyn w fabryce mogą poczuć się jak Kimi Räikkönen czy Lewis Hamilton na torze.