W dobie umiłowania zdrowego trybu życia ta idea musiała w końcu dotrzeć także do nas – i to ze zdwojoną siłą. Równolegle do prowadzonych przez nas prac nad witryną dla BeRaw Firma Elta Polska, producent bagietek Pierre Baguette, poprosiła nas o pomoc przy wprowadzaniu na rynek marki B:FIT, dystrybuującej pełnowartościowe batony, sałatki i smoothies. Naszym zadaniem było uruchomienie strony internetowej http://bfitnatural.pl/, która podążałaby za najnowszymi trendami, trafiając do młodych aktywnych ludzi. Nie należało ono do najprostszych, bo na realizację mieliśmy bardzo niewiele czasu, a identyfikacja marki dopiero się rozwijała. Trzeba było jednak sprawnie działać – postawiliśmy więc na sesję zdjęciową produktów, co dało nam bazę do zbudowania nowoczesnego i przejrzystego sposobu komunikacji. Całość oprószyliśmy smaczkami w postaci prostych, lecz przyciągających wzrok animacji. Miłośnicy zdrowego stylu życia znajdą na stronie nie tylko opisy wszystkich produktów czy informacje na temat marki, lecz także sylwetki jej ambasadorów oraz aktualności.