Czasem warto wyruszyć przed siebie bez mapy i przewodnika, ale jeśli chodzi o planowanie ścieżki kariery w ramach jednego przedsiębiorstwa, nie powinno ono przypominać lotu w nieznane. W Philip Morris Polska działa już Stacja Rekrutacja, którą mieliśmy przyjemność zaprojektować.
Każda przygoda zaczyna się od pomysłu, dlatego specjalna podstrona w całości poświęcona rekrutacji wewnętrznej została przez nas ubrana w grafiki nawiązujące do stacji kosmicznej, w lekkich, jasnoniebieskich odcieniach nieba. Do każdego obszaru, w którym są prowadzone rekrutacje, stworzyliśmy postacie z odpowiednimi atrybutami. PMI to pracodawca, który dba o równość w zatrudnieniu – aby to podkreślić, powstały dwie wersje tych rysunków, przedstawiające kobiety i mężczyzn. Przygotowaliśmy również infografikę, na której jasno i czytelnie są zaprezentowane kroki, które pracownik musi wykonać, by wziąć udział w rekrutacji. Do kosmicznych grafik dopasowaliśmy też tematycznie słownictwo, całość jest zatem nie tylko przejrzysta, lecz także atrakcyjna w formie i treści.
Ta wyprawa po raz kolejny pokazuje, że gdy ktoś prosi nas o wsparcie w tematach komunikacji i projektowania graficznego, odpowiadamy krótko: „Houston, nie ma problemu!”.