czwartek, 23 kwietnia, 2020
Osoba zajmująca się rekrutacją w trakcie każdej rozmowy staje przed nie lada wyzwaniem. Musi w krótkim czasie poznać osobowość kandydata, sprawdzić jego umiejętności, ocenić motywację i chęć angażowania się, budując przy tym pozytywny wizerunek pracodawcy. Rozpoczynając pracę nad „Przewodnikiem po rekrutacji” dla sieci nowoczesnych hurtowni budowlanych Bricoman Polska, wiedzieliśmy, że to również nie będzie oczywiste zadanie. Jak bowiem stworzyć publikację, którą można przeczytać szybko, a jednocześnie […]
Czytaj więcej
czwartek, 2 kwietnia, 2020
O ekologii dużo się dziś mówi. Rzecz w tym, żeby więcej niż mówić – robić. Właściwa segregacja śmieci, wyeliminowanie plastiku, oszczędzanie energii i zasobów – to obszary kluczowe i to właśnie ich dotyczyła ekologiczna kampania „Know-how eco”, którą przygotowaliśmy dla pracowników Roche Polska. Mając na uwadze, że najważniejsze są czyny, słowa w naszych projektach ograniczyliśmy do najbardziej istotnych wskazówek, takich jak „gaś światło”, czy „właściwe ustaw klimatyzację”. Do tego […]
Czytaj więcej
poniedziałek, 30 marca, 2020
Najwyższej jakości produkty, różnorodne dnia oraz urządzona ze smakiem, przytulna i miła dla oka przestrzeń – takiego opisu nie powstydziłaby się restauracja z gwiazdką Michelin. Ale czy firmowa kantyna może spełniać równie wysokie standardy? Jak najbardziej! A czy takie mogą być też materiały promujące to miejsce? Mogą! Philipinka – firmowa restauracja w Philip Morris – i przygotowane przez nas grafiki są tego najlepszym przykładem. Zaserwowane przez nas logo, ulotki, mailingi […]
Czytaj więcej
piątek, 27 marca, 2020
I taka była też nasza współpraca z firmą TVH, której działalność ma wiele wspólnego właśnie z wysokością. Przedsiębiorstwo jest kojarzone głównie z wózkami widłowymi, jednak zajmuje się także kompleksową obsługą z zakresu części i akcesoriów do maszyn transportu wewnętrznego, przemysłu i rolnictwa. W minionym roku firma obchodziła swoje 50. urodziny, świętując je zarówno z klientami, jak i z pracownikami. Za organizację obu tych wydarzeń odpowiadała nasza agencja. W ramach pierwszego z nich przygotowaliśmy […]
Czytaj więcej
środa, 18 marca, 2020
Jak przedstawić podsumowanie 12 miesięcy działalności firmy na zaledwie kilku stronach? Dlaczego słowa mają siłę? W jaki sposób zaprezentować pracownikom nowy system ocen, by był dla nich czytelny? Odpowiedzi na te pytania przygotowywaliśmy we współpracy z NGK. Gemba (jap. 現場 – miejsce zdarzenia) w lean management oznacza obszar, w którym są wykonywane czynności dodające jakąś wartość – czy to dla projektu, czy dla działu, czy dla całego przedsiębiorstwa. Nieprzypadkowo właśnie […]
Czytaj więcej
piątek, 28 lutego, 2020
Tak w skrócie można opisać naszą w współpracę z PGE Energia Ciepła. Wszystko zaczęło się w kwietniu ub.r., kiedy zaprojektowaliśmy oprawę graficzną strefy spotkań podczas Wiosennego Spotkania Ciepłowników w Zakopanem. Zadanie wymagało od nas nie tylko kreatywności, lecz także współpracy z firmą eventową i logistyki na najwyższym poziomie. Wszystko to dopięliśmy na ostatni guzik. Uczestnicy spotkania poznali PGE Energia Ciepła jako partnera miast i regionów, które ogrzewa i zaopatruje w elektryczność. Świadomość marki […]
Czytaj więcej
piątek, 28 lutego, 2020
Czym różni się żywność ekologiczna od konwencjonalnej? Jak powstają produkty bio? Co to jest certyfikacja ekologiczna? Jak rozpoznać prawdziwy produkt ekologiczny? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą specjaliści ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego uczestnikom programu edukacyjnego „BIO dla Mamy i Dziecka”, adresowanego do kobiet w ciąży, mam oraz personelu placówek sprawujących opiekę nad nimi i ich pociechami. Warsztaty rozpoczną się wiosną tego roku w Warszawie, a kolejne spotkania są zaplanowane […]
Czytaj więcej