Są takie dni w tygodniu, kiedy eleganckie buty zamieniamy na kapcie, wykrochmalone koszule na luźny T-shirt, a ekspres do kawy na ukochany, acz wysłużony czajnik. Home office przeszedł jednak w ostatnim czasie sporą rewolucję. Dzisiaj wiele firm dostosowuje się do dynamicznie zmieniającej się sytuacji na rynku – tak jak Carrefour, który opracował „Podręcznik dobrych praktyk”. To nic innego jak zbiór zasad porządkujących i ułatwiających pracę z domu, która wciąż dla wielu jest codziennością. Jest krótko i przede wszystkim – na temat. I nikt nie stawia tu kropki, treść z założenia ma być „żywa”, ewoluować, być odpowiedzią na potrzeby pracowników. W podręczniku oko przyciągają ciekawe ilustracje, a zasady są rozpisane w krótkich punktach. Nawet dla kota, wiernego towarzysza pracy zdalnej, znalazło się tu miejsce. Każde z zagadnień, takich jak zarządzanie czasem pracy czy kultura spotkań online, ma swój kolor przewodni, co ułatwia lekturę. Całość czyta się lekko, szybko i przyjemnie. Aż zbyt przyjemnie – jak na podręcznik.

 

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.