News

„Być nowoczesnym, to znaczy wyprzedzać swój czas dokładnie o tyle, by mógł on nas wygodnie dogonić”

— Marie Louise Levêque de Vilmorin
piątek, 31 stycznia, 2020

Kiedy trzeci jest jak czwarty do brydża

Czy kiedy dwóch potentatów w swoich branżach połączy siły we wspólnym projekcie, przy stole znajdzie się miejsce dla trzeciego gracza? Oczywiście, o ile tym graczem jest agencja Time4. Gdy firmy Castrol i Inter Cars zawarły porozumienie, tworząc sieć serwisów Q Service Castrol, my otrzymaliśmy od nich do realizacji duży i odpowiedzialny projekt. W ciągu kilku tygodni opracowaliśmy od podstaw stronę internetową, na której nie tylko uruchomiliśmy zaawansowaną wyszukiwarkę serwisów, lecz także regularnie […]

Czytaj więcej
czwartek, 30 stycznia, 2020

Wszechstronnie i odlotowo

Czy wiesz, że na lotnisku nie trzeba czekać w kolejce? Wystarczy skorzystać z usług biznesowych oferowanych przez Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze”, które jesienią dołączyło do grona naszych klientów. Po raz kolejny mieliśmy okazję wykazać się wszechstronnością. Zrealizowaliśmy kampanię świąteczną promującą usługi skierowane do sektora biznesowego, umożliwiające m.in. pobyt w komfortowych salonach na lotnisku czy osobne przejście przez kontrolę bezpieczeństwa. W ramach projektu przygotowaliśmy m.in. serię reklam w prasie i sieci, animację oraz materiały do mediów społecznościowych […]

Czytaj więcej
piątek, 20 grudnia, 2019

W magazynie Biedronki

W jaki sposób dotrzeć do ponad 60 tys. osób zatrudnionych w 3 tys. sklepów Biedronka w ponad tysiącu miejscowości, 16 centrach dystrybucyjnych oraz licznych drogeriach Hebe? My wydajemy magazyn „Razem w JM” skierowany do pracowników Jerónimo Martins w całej Polsce. W naszym piśmie wszystko jest wyłożone, jak towar na półkach: informacje są dobrze uporządkowane, a ciekawe infografiki, ikony i zdjęcia przyciągają uwagę niczym promowane produkty, dzięki czemu wystarczy rzut […]

Czytaj więcej
piątek, 13 grudnia, 2019

By pracowało się lepiej

Firma jest jak żywy organizm, a rolą każdego pracownika jest dążenie jej właściwego funkcjonowania. Procedury, organizacja czy panująca wewnątrz atmosfera składają się na zbiorowe postrzeganie miejsca pracy, a co za tym idzie – na zaangażowanie i lojalność tworzących je osób. Doskonale rozumieją to eksperci z koncernu Roche. Co dwa lata w jego strukturach przeprowadzane jest badanie GEOS (Global Employee Opinion Survey), w którym pracownicy mogą wyrazić swoją opinię na temat poszczególnych […]

Czytaj więcej
czwartek, 12 grudnia, 2019

GreenTeam? Naturally!

Pod takim hasłem została przeprowadzona proekologiczna kampania dla pracowników Philip Morris Distribution. Z inicjatywą oczyszczenia biur z plastiku wyszli sami pracownicy, a dział BHP podjął rękawicę – zaczęło się wielkie sprzątanie. Krany z wodą zamiast plastikowych butelek, szklanki ze szkła w miejsce tych jednorazowych, kubki termiczne dla kierowców… A do tego komunikacja odpowiadająca na zasadnicze pytanie – jak żyć, by żyć ekologicznie? Cała kampania trwała siedem […]

Czytaj więcej
środa, 11 grudnia, 2019

Rzucamy światło na oświatę

Przed dyrektorami szkół podstawowych stoją dziś niemałe wyzwania. Z pomocą przychodzi wydawnictwo Nowa Era, które we współpracy z nami wydało kolejny numer rocznika „Magazyn Dyrektora”. Na 114 stronach powstał czytelny w odbiorze przewodnik po oświacie i ofercie NE. Można w nim znaleźć ciekawe artykuły m.in. o tym, jak ważne jest zrozumienie potrzeb uczniów, jak dbać o ich talenty i jaka odpowiedzialność za rozwój każdego dziecka spoczywa na nauczycielach. Poza artykułami […]

Czytaj więcej
czwartek, 22 sierpnia, 2019

Łany na łamach

Na początku był sukces. A z sukcesu wykluł się raport – i to nie byle jaki. Pełen dorodnych jabłek, gruszek i zdrowych warzyw. Już okładka z zielonym polem uchwyconym z lotu ptaka zapowiada apetyczną lekturę. Pod nią skrywają się całoroczne osiągnięcia spółki Carrefour ubrane w niebieskości, limonkę i szmaragd. Publikację podzieliliśmy na dwie części za pomocą przekładek z grubszej kalki ułatwiających przyswajanie treści. Pierwszy dział dotyczy transformacji żywieniowej, której firma chce […]

Czytaj więcej
Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.