piątek, 17 maja, 2019
Mimo że roczny raport opracowywaliśmy dla eurobanku już szósty rok z rzędu, nie możemy powiedzieć, żebyśmy doświadczyli przy tym choć odrobiny monotonii. W końcu jak tu się nudzić z wampirami? Znani z kampanii reklamowej bohaterowie Feliks, Vlad i Maciek zagościli na cyfrowych łamach naszego interaktywnego PDF-a. Żeby czuli się w nim, jak u siebie w domu (czy raczej: w zamczysku), udekorowaliśmy go licznymi motywami w iście transylwańskim klimacie – zwisającymi tu i ówdzie […]
Czytaj więcej
wtorek, 23 kwietnia, 2019
Ostatnio nawiązaliśmy współpracę z koncernem BP, a naszym pierwszym wspólnie realizowanym projektem był podręcznik skierowany do menedżerów stacji paliw. W broszurze „Twoja stacja” znalazły się wszystkie niezbędne informacje, z jakimi powinni oni się zaznajomić, by bezpiecznie i z powodzeniem zarządzać stacją BP. Dążyliśmy do tego, by przekazać tę wiedzę w sposób maksymalnie przejrzysty, ciekawy i zrozumiały, w czym pomogły nam skrupulatnie przygotowane teksty i przyjazna, lekka w formie oprawa graficzna – […]
Czytaj więcej
poniedziałek, 15 kwietnia, 2019
Pomimo wciąż panującego za oknami chłodu w biurze na Browarowej trudno byłoby zmarznąć. Efektem tego gorącego okresu jest m.in. wydanie kolejnych numerów naszych sztandarowych motoryzacyjnych tytułów – siódmego „La Squadry” i drugiego „La Route”. Z okładki ulubionego (mamy taką nadzieję) magazynu miłośników marki Ferrari spogląda klasyczny model 330 GTC z 1968 r. Nie bez powodu został on ozdobą galerii sztuki i restauracji otwartych przez Grupę Pietrzak pod szyldem… […]
Czytaj więcej
piątek, 15 marca, 2019
Większa dostępność żywności wege, bio i eko, jakość prosto z natury, kontrola produktów od pola po (prawie) sam talerz, kontrakty farmerskie z solidnymi dostawcami – to najważniejsze wyzwania globalnej strategii Carrefour na drodze do bycia liderem transformacji żywieniowej, jaka zachodzi pod hasłem „Act for Food” (AFF). Towarzyszymy firmie w ich realizacji, dbając o to, by ta godna uznania inicjatywa zaskarbiła sobie jak największą rzeszę pracowników. Za narzędzia do osiągnięcia tego […]
Czytaj więcej
czwartek, 7 marca, 2019
Rok 2018 upłynął w Banku Zachodnim WBK pod znakiem rebrandingu. Towarzyszyliśmy w tej wielomiesięcznej transformacji, krok po kroku, a raczej dokument po dokumencie, odświeżając je zgodnie z identyfikacją wizualną Grupy Santander. Efekt? Setki egzemplarzy „Bancopedii”, czyli kilkudziesięciostronicowych podręczników dla doradców, dyrektorów i pracowników sieci zewnętrznej, ulotek, foldery informacyjne, jak również materiały szkoleniowe oraz onboardingowe dla nowo zatrudnionych, logotypy, inicjatywy wewnątrzbankowe, komunikaty, a ponadto newslettery wykorzystywane w bankowości i komunikacji […]
Czytaj więcej
piątek, 1 marca, 2019
Odświeżenie layoutu kilkunastu cenników, trzy gruntownie przeredagowane wydania i taka sama liczba aktualizacji – tak w skrócie przedstawia się bilans pierwszego roku współpracy z Volvo Cars Poland. Obecnie do naszych zadań należą uaktualnianie i, o ile to konieczne, zmiana układu w cennikach wszystkich samochodów dostępnych w gamie modeli firmy. Wszystko zaplanowane w maksymalnie przejrzysty i zrozumiały dla odbiorców sposób. Efekty naszej pracy już dziś można zobaczyć […]
Czytaj więcej
poniedziałek, 25 lutego, 2019
Znani i lubiani aktorzy oraz sportowcy w rolach ambasadorów, niegasnące, gromkie brawa, 5 tys. odbiorców w całej Polsce i niezliczona ilość podziękowań napływających ze strony dzieci, młodzieży oraz nauczycieli – tak w skrócie można przedstawić sukces spektaklu „Gram Fair Play”. Projekt, łączący w sobie teatr i warsztaty, powstał z inicjatywy fundacji Caroline B. LeFrak, a jego celem było uwrażliwienie młodego pokolenia na stosowanie się do zasad fair play nie tylko podczas szkolnych rozgrywek […]
Czytaj więcej