W jaki sposób dotrzeć do ponad 60 tys. osób zatrudnionych w 3 tys. sklepów Biedronka w ponad tysiącu miejscowości, 16 centrach dystrybucyjnych oraz licznych drogeriach Hebe? My wydajemy magazyn „Razem w JM” skierowany do pracowników Jerónimo Martins w całej Polsce.

W naszym piśmie wszystko jest wyłożone, jak towar na półkach: informacje są dobrze uporządkowane, a ciekawe infografiki, ikony i zdjęcia przyciągają uwagę niczym promowane produkty, dzięki czemu wystarczy rzut oka na stronę, by znaleźć to, czego się szuka. Dokładnie wytyczyliśmy też ścieżkę czytania, która – podobnie jak ta zakupowa – prowadzi przez magazyn. Po otwarciu czytelnik otrzymuje porcję newsów w formie przeglądu prasy. Kiedy nieco bardziej zagłębi się w lekturę, przeczyta najważniejszy temat wydania. W dalszej części znajdzie informacje firmowe i pracownicze – bieżące sprawy, wywiady, ścieżki karier, akcje społeczne i proekologiczne czy wskazówki prawne. Na zakończenie coś lżejszego – tematy pozabiznesowe, porady, recenzje książek, ciekawostki. Nie brakuje też miejsca na produkty prosto ze sklepowych półek. Wszystko na swoim miejscu, poukładane, bez zbędnych elementów, a w dodatku w przyjemnej dla oka formie. Nic tylko kupować… to znaczy czytać.

 

 

 

 

 

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.