News

„Być nowoczesnym, to znaczy wyprzedzać swój czas dokładnie o tyle, by mógł on nas wygodnie dogonić”

— Marie Louise Levêque de Vilmorin
wtorek, 19 czerwca, 2018

Z franczyzą za pan brat

Jak zmieścić dziesiątki danych na zaledwie ośmiu stronach? Przede wszystkim należy odpowiednio rozplanować układ treści oraz zadbać o czytelny layout publikacji. Właśnie tak przygotowujemy magazyn dla franczyzobiorców sieci Carrefour Polska pt. „InfoExpress”. To niewielkie czasopismo jest swoistą pigułką zawierającą najważniejsze informacje dla przedsiębiorców prowadzących własne sklepy samoobsługowe Carrefour. Franczyzobiorcy znajdą w nim artykuły na temat zmian wprowadzanych w sieci, usprawnień i nowych technologii, planów na najbliższą […]

Czytaj więcej
wtorek, 12 czerwca, 2018

Rozbiliśmy bank pomysłów

Już po raz piąty mieliśmy przyjemność przygotować dla eurobanku projekt raportu rocznego w formie interaktywnego PDF-a. Tym razem jednak mogliśmy się wykazać na gruncie copywriterskim, bo nasz projekt nie miał być typowym okresowym sprawozdaniem instytucji finansowej, ale publikacją, która w sposób przystępny dla każdego odbiorcy, a jednocześnie oryginalny i intrygujący podsumuje ubiegłoroczną działalność nowoczesnego banku i przyciągnie uwagę potencjalnych pracowników. Opracowany przez nas projekt podkreśla wizerunek eurobanku […]

Czytaj więcej
piątek, 25 maja, 2018

Nagrody Power of Content Marketing 2018 są nasze!

Za nami 11. edycja konkursu Power of Content Marketing Awards. Do Warszawy przyjechaliśmy z trzema nominacjami, a wróciliśmy z trzema nagrodami! W torbach przywieźliśmy ze sobą – nomen omen – złotą statuetkę za kampanię „9 Złotych Zasad” dla pracowników Philipa Morrisa, srebrną za kwartalnik „Świat PZU”, a także wyróżnienie dla zeszłorocznego triumfatora – magazynu Ferrari Polska „La Squadra”. „9 Złotych Zasad” to dwujęzyczna, półroczna kampania skierowana […]

Czytaj więcej
piątek, 20 kwietnia, 2018

PPT mówimy „nie”!

Przygotowana w PowerPoint prezentacja to chyba najczęściej wykorzystywane narzędzie komunikacji firmowej. Ale czy najskuteczniejsze? Z tym bywa różnie. Ponadgodzinne wystąpienia przeważnie odbieramy jako nudne i mało co z nich wynosimy. Dlatego osoby rozpoczynające karierę w firmie Carrefour Polska mogą poznać swoje nowe środowisko pracy z krótkiego, kilkunastominutowego materiału wideo łączącego tradycyjny film z wykonaną w technice whiteboardowej animacją. To rozwiązanie prostsze także pod względem logistycznym, które nie wymaga angażowania dodatkowych […]

Czytaj więcej
środa, 11 kwietnia, 2018

Zmieniamy świat… „Świat PZU”

W marcu przeprowadziliśmy lifting szaty graficznej „Świata PZU” – kwartalnika, który wydajemy dla pracowników firmy. Idąc w kierunku minimalizmu, m.in. ograniczyliśmy liczbę stosowanych wcześniej środków graficznych dla tych samych elementów tekstowych (np. ramek z wypowiedziami), uporządkowaliśmy układ szpalt i zastosowaliśmy lżejszą kolorystykę w aplach, dzięki czemu układ całego magazynu jest bardziej harmonijny, czytelny i spójny z identyfikacją wizualną firmy. Magazyn dzieli się na dwie części tematyczne […]

Czytaj więcej
piątek, 6 kwietnia, 2018

W młodym ciele… zdrowy potencjał

Targi pracy i praktyk Absolvent Talent Days to dla pracodawców nie lada szansa na wyłowienie młodych talentów, które wzmocnią szeregi ich firm. Tylko jak tu się wyróżnić na tle 700 innych wystawców? Dział HR w Roche miał pewien pomysł, a o jego urzeczywistnienie zgłosił się do nas. Wykonaliśmy atrakcyjne i przejrzyste ulotki, plakaty oraz roll-upy, a także koronujący całe przedsięwzięcie film „Absolwent w Roche”. Akompaniowana miłą dla ucha gitarową muzyką, […]

Czytaj więcej
środa, 4 kwietnia, 2018

Przewodnik w transporcie i po transporcie

„Forward Thinking” to tytuł daleki od marketingowych publikacji, jakich pełno na rynku. To wypełniona po brzegi fachowymi opiniami i analizami skarbnica wiedzy, której próżno szukać w książkach czy nawet na branżowych portalach, a każdy numer newslettera utwierdza jego czytelników – kluczowych klientów przewoźnika – w tym przekonaniu. Co znajdziemy w ostatnim wydaniu? Na początek coś lżejszego – samolotowy transport dwóch pand w asyście weterynarzy, opiekunów i… 120 kg świeżego bambusa. Idąc […]

Czytaj więcej
Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.