piątek, 30 marca, 2018
Co zrobić, by zasady bezpiecznej jazdy samochodem przyciągnęły uwagę pracowników flotowych? „Zapnij pasy” brzmi prozaicznie, ale w gwarze ludowej to już zupełnie inna historia… Idąc tym tropem, do naszej półrocznej kampanii „9 Złotych Zasad” („9 Golden Rules”), zrealizowanej we współpracy z firmą Philip Morris, zaprosiliśmy dr. hab. Kazimierza Sikorę z Uniwersytetu Jagiellońskiego, który sprawił, że ponuro brzmiące frazesy nabrały lekkości i żartobliwego charakteru. Gdyby tego było mało, przygotowaliśmy […]
Czytaj więcej
czwartek, 15 marca, 2018
W jaki sposób przekonać pracowników do tego, że regularne sprawdzanie funkcjonowania poszczególnych procesów firmy może mieć znamienny wpływ na jej pozycję rynkową? W przygotowanej przez nas animacji „Is Controls?” dla załogi Philipa Morrisa udowadniamy, że mechanizmy kontroli wewnętrznej pozwalają przewidywać i szybko reagować na pojawiające się zagrożenia, co dla organizacji o międzynarodowym zasięgu ma niebagatelne znaczenie. Scenariusz trzyminutowego filmiku zbudowaliśmy na bazie analogii – chociażby do pilnie strzeżonego przepisu […]
Czytaj więcej
środa, 14 marca, 2018
Jak najlepiej świętować 20. urodziny? Hucznie i wspólnie! Tak cały rok 2017 upłynął pracownikom Carrefour Polska. Z tej okazji odbyła się uroczysta gala, jak Polska długa i szeroka organizowano spotkania integracyjne oraz inne eventy, a zarówno najstarszym stażem, jak i tym najbardziej nietuzinkowym osobowościom wręczono nagrody – tym ostatnim w konkursie Talenty. Relacji z tych wydarzeń nie mogło zabraknąć w kwartalniku „Karfuś”, w lekkiej, bogato ilustrowanej i odświeżonej szacie […]
Czytaj więcej
środa, 7 marca, 2018
Co ma wspólnego maszyna do produkcji papierosów z Formułą 1? Udowodniliśmy, że sporo. Obsługa maszyny jest niczym praca w pit-stopie, mechanicy i operatorzy są jak zespół teamu wyścigowego, a w obu przypadkach liczy się bezpieczeństwo i eliminacja nieplanowanych przestojów. Wspólnie z Działem Komunikacji Philip Morris Polska przygotowaliśmy kampanię dla pracowników krakowskiej fabryki firmy na temat programu Open+ dotyczącego usprawniania pracy maszyn. „Systematyka”, „współpraca” i „umiejętności” to kluczowe hasła, wokół których zbudowaliśmy […]
Czytaj więcej
piątek, 23 lutego, 2018
Nasza współpraca z Bankiem Zachodnim WBK trwa najlepsze – nawet się nie obejrzeliśmy, a wydaliśmy już piąte doroczne wydanie specjalne „Vabanku!”, w którym należycie podsumowaliśmy minione 12 miesięcy oraz przyjrzeliśmy się temu, co dopiero nadejdzie. Możliwość przejścia z formatu elektronicznego w druk również wykorzystaliśmy jak trzeba: położyliśmy nacisk na duże wizerunkowe zdjęcia, proste czcionki i dużo oddechu – wszystko to sprawiło, że „Vabank!” nabrał lifestyle’owego charakteru. Co znajdziemy środku? […]
Czytaj więcej
środa, 14 lutego, 2018
Jak powszechnie wiadomo, nowy rok to najlepszy czas na wprowadzanie zmian – jednak nie dla tych, którzy pragną być zawsze o krok do przodu. Dlatego firma MetLife już z końcem minionego roku postawiła na odświeżenie swojego logo i wprowadzenie nowego sloganu: „Razem przez życie”. Jaka była w tym nasza rola? Zaktualizowaną identyfikację wizualną przełożyliśmy na wydawany przez nas newsletter dla kluczowych klientów, opracowując dla niego niemal zupełnie odmienny […]
Czytaj więcej
czwartek, 8 lutego, 2018
W minionym roku Ferrari hucznie świętowało 70-lecie swojej działalności. I my włączyliśmy się w obchody rocznicy, wydając magazyn w znacznej mierze poświęcony historii tej wyjątkowej marki. Na 128 stronach 5. wydania „La Squadry” można przeczytać o współpracy Ferrari i legendarnego projektanta Pininfariny, zobaczyć prezentację kultowego modelu F40, czy poznać sylwetki najważniejszych kierowców F1 zatrudnianych przez Enza Ferrariego. W bieżącym numerze relacjonujemy także doroczną kawalkadę właścicieli Ferrari do Sopotu […]
Czytaj więcej