News

„Być nowoczesnym, to znaczy wyprzedzać swój czas dokładnie o tyle, by mógł on nas wygodnie dogonić”

— Marie Louise Levêque de Vilmorin
czwartek, 12 lipca, 2018

Dajemy radę wyzwaniu Ewy Chodakowskiej!

BeRaw to marka opracowana przez firmę Purella Food sygnowana nazwiskiem słynnej polskiej sportsmenki – Ewy Chodakowskiej. Sekret tych produktów tkwi w tym, że są superzdrowe, bogate w wartościowe składniki i… surowe. Jednak stworzonej przez nas stronie internetowej daleko do surowej, chłodnej czy nieprzyjaznej w użytkowaniu. Wręcz przeciwnie – jest pełna żywych kolorów i perfekcyjnych zdjęć, co sprawia, że już samo obcowanie z nią może zmotywować do działania. A jeśli to nie wystarczy, na pewno […]

Czytaj więcej
poniedziałek, 9 lipca, 2018

Siła tkwi w prostocie

Rasowy mężczyzna – raczej nie wiking, ale kto wie, czy nie drwal – przemierzający rozległe górzyste tereny Skandynawii. To pierwszy widok, jaki można ujrzeć po wejściu na stronę internetową https://tpluss.no/ należącą do norweskiego producenta tabletek wspomagających produkcję testosteronu, marki T+. Taka jest również cała opracowana przez nas witryna: męska, prosta i schludna, osiągająca maksimum efektów przy wykorzystaniu minimum środków, bez zbędnych ozdobników. Odwiedzający znajdą na niej wszystko, […]

Czytaj więcej
piątek, 6 lipca, 2018

Znów zdaliśmy ten egzamin!

Kontynuujemy naszą owocną współpracę z Nową Erą – największym w Polsce wydawnictwem edukacyjnym. Efektem tegorocznej kooperacji z liderem rynku wydawniczego jest „Przewodnik po ofercie 2018” przeznaczony dla dyrektorów szkół podstawowych.   To już nasza druga wspólna publikacja będąca prawdziwym kompendium wiedzy na temat reformy polskiej oświaty. Są w niej zawarte informacje m.in. o egzaminie ósmoklasisty, zmianach związanych z wprowadzeniem nowych przepisów dotyczących finansowania zadań oświatowych i warunków […]

Czytaj więcej
wtorek, 3 lipca, 2018

Jadymy drap, czyli… jedziemy szybko po Śląsku

Już po raz drugi Rajd Śląska został rozegrany jako runda Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, a my ponownie, u boku Automobilklubu Ziemi Tyskiej, byliśmy zaangażowani w jego organizację. Choć mieliśmy już na koncie całą masę doświadczeń z poprzedniej edycji, nie zamierzaliśmy zwalniać. Hasłem przewodnim tegorocznej imprezy było „Ciągle jedziemy szybko” – przetłumaczone na śląskie „Sztyjc jadymy drap”. Opracowaliśmy całą oprawę graficzną wydarzenia – począwszy od logotypu […]

Czytaj więcej
poniedziałek, 2 lipca, 2018

Wkładamy serce we wkładki

W ostatni weekend czerwca została rozegrana druga edycja Rajdu Śląska – jednej z rund Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Tak jak w 2017 r. byliśmy współorganizatorem tej imprezy. Aby dotrzeć z informacjami na jej temat do jak najszerszego grona kibiców, postanowiliśmy wydać specjalną wkładkę do „Dziennika Zachodniego” – najpopularniejszej gazety codziennej na Śląsku. Dodatek ukazał się w weekendowym wydaniu, na tydzień przed wydarzeniem. Na czterech stronach w wielkim tabloidowym formacie zmieściliśmy […]

Czytaj więcej
wtorek, 19 czerwca, 2018

Z franczyzą za pan brat

Jak zmieścić dziesiątki danych na zaledwie ośmiu stronach? Przede wszystkim należy odpowiednio rozplanować układ treści oraz zadbać o czytelny layout publikacji. Właśnie tak przygotowujemy magazyn dla franczyzobiorców sieci Carrefour Polska pt. „InfoExpress”. To niewielkie czasopismo jest swoistą pigułką zawierającą najważniejsze informacje dla przedsiębiorców prowadzących własne sklepy samoobsługowe Carrefour. Franczyzobiorcy znajdą w nim artykuły na temat zmian wprowadzanych w sieci, usprawnień i nowych technologii, planów na najbliższą […]

Czytaj więcej
wtorek, 12 czerwca, 2018

Rozbiliśmy bank pomysłów

Już po raz piąty mieliśmy przyjemność przygotować dla eurobanku projekt raportu rocznego w formie interaktywnego PDF-a. Tym razem jednak mogliśmy się wykazać na gruncie copywriterskim, bo nasz projekt nie miał być typowym okresowym sprawozdaniem instytucji finansowej, ale publikacją, która w sposób przystępny dla każdego odbiorcy, a jednocześnie oryginalny i intrygujący podsumuje ubiegłoroczną działalność nowoczesnego banku i przyciągnie uwagę potencjalnych pracowników. Opracowany przez nas projekt podkreśla wizerunek eurobanku […]

Czytaj więcej
Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.