13. edycja Power of Content Marketing Awards, czyli najbardziej znaczącego w branży konkursu za nami. Gala finałowa, która odbyła się w piątek 15 października, przyniosła nam tym razem aż 3 srebra i 4 wyróżnienia w różnych kategoriach.
Wśród nagrodzonych srebrem znalazły się dwie publikacje i jedna z realizowanych przez nas kampanii komunikacyjnych.
W kategorii CONTENT MARKETING – MOTORYZACJA „za konsekwentne budowanie wizerunki marki w grupie docelowej” doceniono magazyn „La Squadra”, przygotowywany przez nas dla Maranello Motors, czyli przedstawiciela takich marek jak Ferrari, Koenigsegg, Pagani, Maserati czy Alpine.
Drugim z nagrodzonych srebrem wydawnictw naszego autorstwa jest magazyn „Razem w JM” dla pracowników Jeronimo Martins Polska. W tym przypadku jury położyło nacisk na „pracę nad uspójnieniem kultury organizacji w warunkach rozproszenia”.
Trzecie srebro przypadło nam w udziale w kategorii PROJEKT KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ – „za wielowymiarowe wsparcie transformacji kulturowej” przy pomocy kampanii employer brandingowej dla pracowników PMI w Polsce zatytułowanej #MAKEHISTORY.
Dodatkowo na wyróżnienia zasłużyły jeszcze cztery realizacje z naszego portfolio:
• broszura „Fabryka Pełna Życia” – „za estetykę publikacji” w kategorii PUBLIKACJA JEDNORAZOWA (RAPORTY, PUBLIKACJE O FIRMIE);
• newsletter DHL Global Forwarding –„Forward Thinking – „za realizację celów biznesowych dzięki prawidłowemu zastosowaniu formatów” w kategorii NEWSLETTER DLA KLIENTÓW;
• „Świat PZU” – „za promowanie pracowników jako ekspertów” w kategorii MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA PRACOWNIKÓW;
• infograficzne, personalizowane wkładki do kalendarza dla pracowników Philip Morris Polska – „za innowacyjny sposób dystrybucji” w kategorii INFOGRAFIKA JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI.
Dziękujemy za uznanie – działamy, by w przyszłym roku sięgnąć po jeszcze więcej!