Już po raz trzeci z rzędu, w wyniku przeprowadzonego konkursu ofert, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, zdecydowała się powierzyć nam realizację ogólnopolskiego magazynu „Kurier Drogowy”, skierowanego do swoich pracowników. W piśmie duży nacisk kładziemy na analityczne podejście do tematów; magazyn pełni też funkcję platformy wymiany doświadczeń oraz służy przedstawianiu inspirujących inicjatyw z obszaru drogownictwa – zarówno krajowych, jak i zagranicznych. To nowoczesna, bogato ilustrowana publikacja, z dużą liczbą form redakcyjnych oraz infografik. „Ze strony agencji Time4 możemy liczyć na kreatywność, indywidualne podejście do naszych oczekiwań, otwartość na sugestie oraz szybką reakcję na wszelkie propozycje”, mówi Jan Krynicki, rzecznik prasowy GDDKiA. Dziękujemy za okazane zaufanie!

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.