W tym roku stanęliśmy przed dużym wyzwaniem, przygotowując kolejną edycję kampanii GEOS dla Roche w Polsce. Wysoko postawiliśmy bowiem poprzeczkę trzy lata temu i takie też były oczekiwania naszego klienta wobec wyników tegorocznych. GEOS2014 był szeroko zakrojonym projektem badania opinii pracowników, dla którego udało nam się stworzyć przemyślaną kampanię zachęcającą do wyrażania swoich pomysłów dotyczących ich miejsca pracy. Partycypacja w badaniu na poziomie 91 proc. pracowników została dostrzeżona w konkursie Golden Arrow w Polsce oraz pozwoliła nam zdobyć główną nagrodę w branżowym konkursie Content Council w Nowym Jorku w 2015 r.
Tym razem kampania związana z badaniem GEOS2017 bazowała na haśle „Weź los w swoje ręce” i motywie graficznym wykorzystującym żółty kwadrat, karteczkę post-it oraz hashtag nasuwający skojarzenia z komunikacją social mediową. Przedsięwzięcie zostało podzielone na dwa kluczowe etapy – przed badaniem oraz już w jego trakcie, zaś komunikaty w dużej części zostały spersonalizowane pod kątem poszczególnych grup pracowników. Kampania zrealizowana ramię w ramię z agencjami BDB oraz Kerris zakończyła się sukcesem – wszak nie mogło być inaczej. Tym razem zachęciliśmy aż 94 proc. pracowników do wzięcia udziału w badaniu!