Już po raz piąty mieliśmy przyjemność przygotować dla eurobanku projekt raportu rocznego w formie interaktywnego PDF-a. Tym razem jednak mogliśmy się wykazać na gruncie copywriterskim, bo nasz projekt nie miał być typowym okresowym sprawozdaniem instytucji finansowej, ale publikacją, która w sposób przystępny dla każdego odbiorcy, a jednocześnie oryginalny i intrygujący podsumuje ubiegłoroczną działalność nowoczesnego banku i przyciągnie uwagę potencjalnych pracowników.
Opracowany przez nas projekt podkreśla wizerunek eurobanku jako rzetelnego, odpowiedzialnego i godnego zaufania pracodawcy i partnera biznesowego, a przy tym udowadnia, że lektura raportu rocznego wcale nie musi być nużąca, a sam pomysł na tę publikację sztampowy. Dzięki zgrabnej redakcji tekstów przekaz skomplikowanych informacji i danych dotyczących funkcjonowania banku w wielu aspektach jego działalności (najnowsze rezultaty biznesowe, osiągnięcia w branży, nowości produktowe, kampanie marketingowe i akcje społeczne) może być naprawdę łatwy w odbiorze i interesujący. Wszystkim treściom raportu nadaliśmy adekwatne formy, dbając o odpowiednią harmonię i spójność koncepcji. Wprowadziliśmy też intrygujące nagłówki, które zachęcają do zapoznania się z zapowiadającymi przez nie informacjami, np.: „Inne waluty nie są nam obce” – przy opisie kont walutowych dostępnych w dolarze, euro lub funcie brytyjskim; „Aby Klient nie tracił energii” – o pożyczce energooszczędnej, dzięki której można obniżyć swoje rachunki za prąd i dbać o środowisko; „Nasza taktyka to etyka!” – o cennych wartościach i ważnych zasadach eurobanku; „Pracodawca na topie” – o przyznanym eurobankowi certyfikowanym znaku Top Employer Polska 2018; „Oddycha się jakoś? Nie – ważna jest jakość!” – o kampanii #BezSmogu i towarzyszących jej inicjatywach.
Nasz autorski, atrakcyjny wizualnie, a jednocześnie prosty i przejrzysty layout został opatrzony intuicyjną nawigacją. Dzięki zawartym w raporcie linkom odbiorcy mogą pogłębić wiedzę na wybrane przez siebie tematy, odwiedzając odpowiednie strony internetowe. Chcieliśmy, by nasza oryginalna, a przy tym przejrzysta koncepcja korespondowała nie tylko z estetyką eurobanku, lecz także z przyjętą przez niego misją zapewniania prostych i nowoczesnych rozwiązań – w raporcie informacje są więc podawane tak, by były jasne i zrozumiałe dla każdego.