Osoba zajmująca się rekrutacją w trakcie każdej rozmowy staje przed nie lada wyzwaniem. Musi w krótkim czasie poznać osobowość kandydata, sprawdzić jego umiejętności, ocenić motywację i chęć angażowania się, budując przy tym pozytywny wizerunek pracodawcy. Rozpoczynając pracę nad „Przewodnikiem po rekrutacji” dla sieci nowoczesnych hurtowni budowlanych Bricoman Polska, wiedzieliśmy, że to również nie będzie oczywiste zadanie. Jak bowiem stworzyć publikację, którą można przeczytać szybko, a jednocześnie wyciągnąć z niej jak najwięcej wskazówek na temat procesu rekrutacji? Kluczem okazał się prosty język i jasny, merytoryczny, pozbawiony korporacyjnego żargonu przekaz. Kierownicy sklepów doceniają również minimalistyczną typografię oraz layout bazujący na ikonach, dużych tytułach i infografikach, dzięki którym wystarczy rzut oka na stronę, by zapamiętać najważniejsze zagadnienia, m.in. jak przygotować się do rozmowy, jakich pytań unikać i jak podjąć odpowiednią decyzję. Zadanie rozwiązane!