Jaki powinien być samochód niemieckiej marki? Przede wszystkim wykonany z precyzją i solidny, a oprócz tego – dobrze się prezentujący. A jaki powinien być magazyn dla pracowników takiej firmy? W gruncie rzeczy… taki sam. Tym bardziej czujemy się wyróżnieni wyborem nas na agencję odpowiedzialną za rebranding i dalsze wydawanie zakładowego miesięcznika dla 11 tys. pracowników z czterech fabryk Volkswagen Poznań – „Głosu VWP”. Tytuł ukazuje się w niestandardowym jak na tego typu pisma formacie A3, który daje nam spore pole do popisu, jeśli chodzi o design, ale jest też bezlitosny w kwestii widoczności wszelkich niedociągnięć. Skrupulatność obowiązkowa! Kiedy już jednak wszystko pójdzie zgodnie z planem – a nasza w tym głowa, by szło – otrzymamy 16 wypełnionych atrakcyjnymi fotografiami, czytelnymi ramkami i wyimkami stron, które po prostu świetnie się ogląda i co najmniej równie dobrze czyta. A do poczytania są tu zarówno ogólne wiadomości na temat życia firmy, jak i opisy ciekawych inicjatyw podejmowanych w jej poszczególnych zakładach. Wystarczy przywołać wyzwanie „#Movember”, w którym męska część pracowników promowała profilaktykę nowotworową, przez cały listopad zapuszczając wąsy. Jest też sekcja „Po godzinach”, studnia wiedzy o zdrowiu, przedsięwzięciach CSR i ofercie marki. Do każdego działu został przypisany określony kolor, dzięki czemu „Głos VWP” jest jeszcze bardziej przejrzysty. Wszystko dopracowane – aż chce się powiedzieć – do ostatniej śrubki!