Po sukcesie ubiegłorocznego 5. Rajdu Mikołowsko-Żorskiego, którego byliśmy współorganizatorami, w tym roku podjęliśmy się nowego, większego wyzwania. Razem z Automobilklubem Ziemi Tyskiej sprowadziliśmy na Śląsk rajdowe mistrzostwa Polski!

Prace na tym projektem trwały niemal rok, jego skala była więc ogromna. Z naszego studia wyszła cała oprawa graficzna imprezy – począwszy od logotypu, poprzez identyfikację wizualną, kończąc na wszystkich wydawnictwach drukowanych: informatorze, mapach poszczególnych odcinków, plakatach czy billboardach. Naszym dziełem była także rozbudowana strona internetowa wydarzenia. Zależało nam, aby wszystko to utrzymać w rasowym, agresywnym stylu, który momentalnie przenosiłby kibiców do świata dużych prędkości. Z drugiej strony chcieliśmy uniknąć charakterystycznej dla tematyki motoryzacyjnej estetyki. W efekcie powstały proste, stylowe projekty zdominowane przez głęboką czerń i kontrastujące z nią elementy żółci – mieszankę przywodzącą na myśl najszybsze sportowe samochody.

Sercem rajdu był Stadion Śląski, który po latach remontu został otwarty na dwa tygodnie przed wydarzeniem. Tam – w samym sercu aglomeracji śląskiej – odbyła się uroczysta inauguracja imprezy, stamtąd samochody wyjechały na swój pierwszy odcinek specjalny, tam były też serwisowane. Na terenie obiektu zorganizowaliśmy również liczne atrakcje dla kibiców rajdowych w każdym wieku. Były zabawy dla dzieci, przygotowane przez SilesiaDzieci.pl, zlot food trucków oraz piknik militarny, na którym najwięksi chłopcy mogli zajrzeć do wnętrza pojazdu opancerzonego Rosomak oraz wymienić uścisk łapy z Szarikiem. Zajęcia dla najmłodszych przygotowaliśmy także w Mikołowie i Żorach, gdzie kierowcy zmagali się w ramach kolejnych oesów.

Impreza trwała do niedzielnego wieczora. Zwycięzcą rajdu, a zarazem wicemistrzem Polski został Tomasz Kasperczyk pilotowany przez Damiana Sytego. W klasyfikacji mistrzostw Śląska triumfowali Gracjan Grela i Marta Momot.

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.