W 10. edycji konkursu Power of Content Marketing Awards – Szpalty Roku 2017 – aż trzy nasze projekty znalazły się w finale, a dwa z nich otrzymały nagrody. Jury nagrodziło złotem magazyn dla klientów Ferrari (Maranello Motors) „La Squadra”, natomiast „Kurier Drogowy”, miesięcznik tworzony dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, otrzymał brąz. Zauważono także magazyn elektroniczny „VaBank” wydawany dla firmy Bank Zachodni WBK.
„La Squadra”, magazyn marki Ferrari, otrzymał złotą nagrodę w kategorii motoryzacja. Doceniono w nim wysoce estetyczne zdjęcia, atrakcyjność publikacji, dopasowanie treści do docelowego odbiorcy i wyróżnianie się w swojej kategorii. W tym projekcie – we współpracy z polskim przedstawicielstwem włoskiego giganta motoryzacji – odpowiadamy za całościowe opracowanie koncepcji wydawnictwa. „La Squadra” to autorskie teksty i sesje zdjęciowe pokazujące świat Ferrari, zebrane w nowoczesny i elegancki layout podkreślający ponadczasowe piękno włoskich supersamochodów. Pierwszy numer „La Squadry” ukazał się w listopadzie 2015 r. i od tego czasu wydawany jest dwa razy do roku.
„Kurier Drogowy” został nagrodzony brązem w kategorii magazyn dla pracowników w nakładzie powyżej 1000 egz. Jest to wydawnictwo drukowane, skierowane do pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Jury nagrodziło projekt za duży potencjał, ciekawe i różnorodne treści oraz przejrzysty wygląd. W obecnej formie i szacie graficznej wydawany jest od września 2013 r. To nowoczesne, bogato ilustrowane pismo, z dużą liczbą form redakcyjnych oraz infografik. W 2016 r. miesięcznik otrzymał srebrną nagrodę w Konkursie Biuletynów Firmowych Agape w kategorii drukowany magazyn wewnętrzny.
„VaBank!” znalazł się w finale konkursu Szpalty Roku 2017 w kategorii magazyn elektroniczny, w której tym razem nie wyłoniono jednak zwycięzców. Wydawnictwo dla pracowników Banku Zachodniego WBK ukazuje się co dwa miesiące w formie interaktywnego PDF-a. Prezentując ważne informacje z życia banku, publikacja wspiera strategię budowania spójnego wizerunku firmy wśród pracowników wszystkich szczebli. Już tradycyjnie pod koniec każdego roku wydajemy również drukowaną wersję magazynu, podsumowującą wydarzenia, o których pisaliśmy przez minione 12 miesięcy.