Niedługo przed przerwą świąteczną zakończyliśmy duży projekt polegający na współtworzeniu nowego brandu – Akademii Grupy DBK – pod którego znakiem odbywają się już pierwsze firmowe szkolenia dla pracowników koncernu. Nasza rola polegała na przygotowaniu logotypu oraz wizualnej strony przedsięwzięcia w postaci edytowalnych szablonów, z których osoby prowadzące zajęcia w prosty sposób mogłyby korzystać podczas opracowywania autorskich skryptów i materiałów szkoleniowych. Pod względem estetycznym miało być oszczędnie, elegancko i efektownie, a przy tym spójnie z wizerunkiem wszystkich spółek Grupy DBK. Jednak przede wszystkim projekt miał być intuicyjny. Stworzony dla osób, które na co dzień posługują się podstawowymi programami do edycji tekstów i grafik, ułatwiający pracę nie tylko samemu trenerowi, lecz także kursantom – tak by nauka stała się dla nich przyjemnością. W efekcie powstał layout okładki segregatora oraz materiałów dydaktycznych: strony tytułowej, spisu treści i poglądowej rozkładówki, a po nim – koncepcja newslettera, jednolita z całym brandingiem. Nasz końcoworoczny projekt uznajemy za zaliczony!