Co zrobić, by zobaczyć firmę oczami pracowników? Odpowiedź jest prosta – przeprowadzić badanie. Tylko jak zachęcić do wzięcia w nim udziału? Informując o nim – rzetelnie i w atrakcyjny sposób. Opracowując komunikację dla pracowników Vision Express na temat cokwartalnych badań zaangażowania, na którą składały się: logo, ulotki, plakaty oraz mailingi, postanowiliśmy wykorzystać przykuwające oko detale, takie jak lupa czy tablica Snellena, i ukazać je w intensywnej kolorystyce. Materiały stanowiły zaproszenie do wypełnienia ankiety, podkreślały jej znaczenie, a jednocześnie zawierały wszystkie niezbędne informacje z nią związane. To, co najważniejsze, zostało wyróżnione czerwonymi aplami i opatrzone dużymi nagłówkami. Z kolei dla osób stawiających w Vision Express pierwsze kroki przygotowaliśmy pakiet startowy, który w ciekawej, ikonograficznej formie dostarcza im wiedzy na temat firmy – jej historii, wizji oraz strategii – i mówi o możliwościach rozwoju. Wszystko widoczne jak na dłoni.