Nasza współpraca z jednym z największych w kraju ubezpieczycieli trwa już dokładnie trzy lata. W tym roku została przedłużona, nadal będziemy więc z przyjemnością współtworzyć kwartalnik przeznaczony dla jego pracowników – od niedawna nie tylko w wersji drukowanej, lecz także w formie interaktywnego PDF-a.
Z uwagi na pandemię COVID-19 rzeczywistość pracowników wielu firm w Polsce uległa ostatnio sporym zmianom. Zadania dotychczas wykonywane w biurze zostały zastąpione pracą zdalną, a bezpośrednie relacje z koleżankami i kolegami z pracy – kontaktem przez internetowe komunikatory. W konsekwencji zmienia się również sposób prowadzenia oficjalnej komunikacji wewnętrznej, w której pojawia się coraz więcej rozwiązań digitalowych.
Nie inaczej jest w PZU, dla którego w marcu br. po raz pierwszy opracowaliśmy elektroniczny newsletter, z propozycją autorskiego layoutu spójnego z tym, którym charakteryzuje się wersja drukowana „Świata PZU”. Z miejsca stał się on… nieodłączną częścią naszych cyklicznych działań. W ostatnim czasie przygotowujemy więc nie jedną, lecz dwie publikacje kwartalne, wydawane równolegle i dystrybuowane zarówno w oddziałach PZU, jak i w firmowym Intranecie.
W nowoczesnym interaktywnym PDF-ie papier nas nie ogranicza – każdy artykuł może być poszerzany o dodatkowe materiały, z których powstają galerie zdjęć i klikalne ramki zachęcające do sięgnięcia po więcej informacji czy przeniesienia się do zewnętrznych źródeł. Wraz z drukowaną wersją czasopisma newsletter tworzy komunikacyjną całość – stanowiąc obraz wewnętrznego świata PZU i jego pracowników. Cieszymy się, że jeszcze przez długi czas również i my będziemy mogli być częścią tego intrygującego świata.