Kampania GEOS2014 zrealizowana przez Agencje Time4 i BDB nagrodzona Złotą Perłą na Gali Branżowej Renowned Pearl Awards w Nowym Jorku. Nagrodę przyznano za „Doskonałość, Nowatorstwo i Skuteczność w dziedzinie Content Marketingu”.
Kampania GEOS2014 została nagrodzona przez The Content Council w kategorii Industry Healthcare/Pharmaceutical podczas corocznego rozdania nagród Pearl Awards, 11 listopada 2015 r. w centrum kongresowym Apella w Nowym Jorku.
Najwyższą nagrodę przyznano agencjom Time4 sp. z o.o. i BDB za kampanię GEOS2014 – Global Employee Opinion Survay. GEOS2014 – Global Employee Opinion Survay – to globalne badanie zaangażowania pracowników. Celem agencji było uzyskanie jak najwyższego wyniku partycypacji w elektronicznej ankiecie dotyczącej zaangażowania.
„W tym roku otrzymaliśmy tak wiele tak różnorodnych zgłoszeń, że proces oceny okazał się niezwykle trudny”, powiedział Andy Seibert, Prezes Content Council i Partner Zarządzający Imprint. „Tegoroczni nominowani reprezentują sobą niezwykle wysoki poziom rozwoju dziedziny content marketingu i realizują kampanie będące przykładem strategicznej innowacji i kompetencji wykonawczej”.
To kolejne w tym roku wyróżnienie dla projektu GEOS2014. Kampania ta została dostrzeżona również w kraju, zdobywając nominację w konkursie Golden Arrow 2015.